
Action: Aνέλαβε τη στρατηγική επικοινωνία της e.GO
Η eGO συνεργάζεται επίσης με την Action για τη δημιουργία της πρωτοβουλίας βιωσιμότητας GlobalGreenGreece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ eGO συνεργάζεται επίσης με την Action για τη δημιουργία της πρωτοβουλίας βιωσιμότητας GlobalGreenGreece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, η Group Account Director, Brand Communication της αία relate, μας μιλά για τα νέα δεδομένα που έχουν ενδιαφέρον στην αγορά του PR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μέλη του Τομέα της ΕΔΕΕ μιλούν για την κρίση και το νέο τοπίο που διαμορφώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επικοινωνία στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη φροντιστών από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ατόμων με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αλλαγή ονόματος για την ομάδα handball.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy Ελλάδας,ανανεώνει τη δομή του PR και η ευθύνη της Ogilvy PR μοιράζεται σε τρεις Business Unit Directors.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό concept το χαμόγελο, η Pressious Arvanitidis υλοποίησε δράσεις με τους εργαζομένους της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ χώρα χρειάζεται ανθρώπινο δυναμικό άρτια καταρτισμένο με εξειδικευμένες γνώσεις και ικανότητες, τονίζει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Χριστίνα Δούμα αναλαμβάνει διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας και η Tίνα Εξάρχου τον ρόλο της διευθύντριας Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 3η φορά, η V+O λαμβάνει διπλή χρυσή διάκριση την ίδια χρονιά στο Διεθνή θεσμό IPRA GOLDEN WORLD AWARDS 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δεύτερο #Iam Remarkarkable θα πραγματοποιηθεί στις 06 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory