H Α3 για το SANTANNA του Nice n Easy Group στη Μύκονο
Τον σχεδιασμό της ταυτότητας και της επικοινωνίας του νέου multi-experience beach club στη Μύκονο, ανέλαβε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό της ταυτότητας και της επικοινωνίας του νέου multi-experience beach club στη Μύκονο, ανέλαβε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Edenred αλλάζει σελίδα, με ένα ενιαίο ισχυρό εμπορικό σήμα που θα ενώνει παγκοσμίως 43 εκατομμύρια δικαιούχους, 750.000 εταιρείες-πελάτες και δημόσιους οργανισμούς, καθώς και 1,4 εκατομμύρια συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT ανέλαβε τη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων της AirHelp
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ epic communication ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με την Wiko, τη φρέσκια και πολύχρωμη γαλλική εταιρεία smartphones.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλιστική συνεργασία των δυο εταιρειών με την εταιρεία Μύλοι Αγίου Γεωργίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MIGATO εγκαινίασε επίσημα το νέο της κατάστημα στην Ερμού, με ένα μοναδικό πάρτυ για όλους τους #MIGATOlovers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Fleishman Hillard, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων, εκπροσωπείται πλέον στην Ελλάδα από τον Όμιλο Επικοινωνίας BBDO και ειδικότερα από την ΙΚΟΝ, την εταιρεία του κλάδου δημοσίων σχέσεων του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις πολυτελείς προορισμοί στην Ελλάδα θα φιλοξενήσουν σε λίγες μόνο ημέρες κορίτσια της μόδας, που θα καταφθάσουν από όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, για να ζήσουν το 35 Experiences by Folli Follie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σημαντικές συνεργασίες συνεχίζει να αναπτύσσει το πελατολόγιό του ο Όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Λίμνη Βουλιαγμένης ανέθεσε στην Touchpoint Strategies το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επικοινωνίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκθεση «Τρεις γενιές Ελληνικής Ζωγραφικής – Χαρακτικής» έσπασε ρεκόρ επισκεψιμότητας στις Δημοτικές Πινακοθήκες Αθηνών, Ιωαννίνων, Αγρινίου, Πάτρας, Καρδίτσας, Κέρκυρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Sigmund Communication ανέθεσε το λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεών της η Βίκος Α.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory