Συνεργασία Αlpha Public Relations με Superfoods
H Superfoods ανέθεσε στην Alpha Public Relations την ενημέρωση για την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας για το Ιπποφαές ΕUBIAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Superfoods ανέθεσε στην Alpha Public Relations την ενημέρωση για την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας για το Ιπποφαές ΕUBIAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αναμενόμενη επιτυχία ολοκληρώθηκε το EUROPEAN COMMUNICATION SUMMIT, το οποίο εστίασε στο ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα της κοινωνικής αποδοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ντίνος Αδριανόπουλος επανεκλέχτηκε για άλλα 2 χρόνια Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ΙΕπ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SOLID σχεδίασε και υλοποιεί τη νέα κοινωνική πρωτοβουλία της ΚLINEX «Καθαροί Ζούμε στο Σχολείο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων για τα brands των παγωτών της Nestlé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεκπεραίωση των δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Daikin επέλεξε τη Civitas για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Στρατηγικής Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά σε ειδικότερα θέματα δημοσιότητας της Anytime
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leroy Merlin ανέθεσε στη CIVITAS το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διαδικασίας spec για τo PR Agency της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο λογότυπο, επικοινωνιακά μηνύματα και ανανεωμένο website.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤίτλοι τέλους «έπεσαν» για τη συνεργασία της ΜcVictor & Hamilton με την Green Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory