To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OWL Communications: Επικεντρωνόμαστε στο αποτέλεσμα με άξονα τη στρατηγική

OWL Communications: Επικεντρωνόμαστε στο αποτέλεσμα με άξονα τη στρατηγική
Η Βιβή Ασημακοπούλου, Founder και ο Γιώργος Κεδικίδης, COO της OWL Communications μίλησαν στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness


Πού πιστεύτε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων;

Βιβή Ασημακοπούλου, Founder, OWL: Οφείλουμε να αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στην κατανόηση του περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού ενός brand και στη συνέχεια να χαράσσουμε τη στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων. Ταυτόχρονα, πρέπει να εστιάσουμε στα του οίκου μας. Οι επαγγελματίες του κλάδου μειώνονται και τις θέσεις καλύπτουν εργαζόμενοι με χαμηλότερη εξειδίκευση και εμπειρία. Χρειάζεται, λοιπόν, να προστατέψουμε τον κλάδο μας με εξειδικευμένα στελέχη, ανεξάρτητα από το κόστος. Αν δεν επαναφέρουμε το δικό μας περιβάλλον στο επίπεδο που είχε προ κρίσης δεν θα μπορέσουμε να δώσουμε σε εταιρείες και brand όσα χρειάζονται σε ένα δυναμικό περιβάλλον. Στην OWL Communications αυτό πράττουμε συνειδητά. 

Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;

Βιβή Ασημακοπούλου: Το παραδοσιακό PR πλαισιώνεται από το digital. Τόσο το Influencer Marketing όσο και η ανάγκη να λειτουργήσει ένα agency με κανόνες SEO, είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που συμπληρώνουν τη δουλειά μας τα τελευταία χρόνια.  Νέα εργαλεία όπως το AI μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παρακολουθήσουμε το sentiment και να κάνουμε χρήσιμες αλλαγές σε μια καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων,  με δεδομένα που μπορούν να αποτρέψουν πιθανές κρίσεις. Παράλληλα, καθώς ο κόσμος «μικραίνει», απαιτείται ένας συνδυασμός ενσυναίσθησης, συμπερίληψης και απλοποίησης των μηνυμάτων. 

Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR;

Γιώργος Κεδικίδης, COO, OWL: Ως στέλεχος με μακρά πείρα σε PR και Επικοινωνία, θεωρώ ότι το PR λειτουργεί ως στρατηγικός εταίρος των λοιπών επικοινωνιακών δράσεων μιας εταιρείας ή ενός brand και μόνο έτσι υπηρετεί τον αρχικό του σκοπό, που δεν είναι άλλος από το χτίσιμο μακροπρόθεσμων σχέσεων με το σύνολο των stakeholders, με συνεπακόλουθο την ουσιαστική διατήρηση της φήμης. Στην OWL Communications επιμένουμε στη διατήρηση των στοιχειωδών κανόνων PR. Υποστηρίζουμε, για παράδειγμα, τη στρατηγική σημασία των Press Events στα launches αλλά και τα τακτικά 1-to-1 Media meetings. Παρά τις περικοπές στα budget, η συμβουλευτική μας κατεύθυνση προς τους πελάτες είναι η τήρηση των κανόνων, ώστε το PR να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Κάνοντας χρήση ακόμα πιο απλοϊκών παραδειγμάτων, επισημαίνω ότι αποτρέπουμε τους πελάτες μας από την προσθήκη περιθωριακών media στις λίστες ή τη χρήση δελτίων Tύπου όταν απευθύνονται σε άλλους stakeholders πλην των δημοσιογραφικών κοινών.






Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;

Γιώργος Κεδικίδης: Η προσωποποιημένη επικοινωνία, η βεβαιότητα για το αποτέλεσμα και οι συχνές εσωτερικές αξιολογήσεις σε ποιότητα και ποσότητα αποτελεσμάτων, ώστε να δούμε πώς μπορεί να βελτιωθεί η εικόνα ενός brand ή μιας εταιρείας. Είμαστε στελέχη με μακρά πείρα στο χώρο και θεωρούμε ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας επιπλέον παράγοντας, πέρα από τις βασικές εργασιακές απαιτήσεις που μπορεί να έχει ένας πελάτης και τις οποίες με βεβαιότητα είμαστε σε θέση να καλύψουμε.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και Project που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;

Βιβή Ασημακοπούλου: H πολυετής μας συνεργασία με την TCCΜ και η διαχείριση του brand Cat Phones αλλά και το λανσάρισμα των brands Meizu, Coolpad, One Plus, Motorola Defy, Land Rover ως αποτέλεσμα της συνεργασίας με την TCCM, ανήκουν στον πυρήνα της OWL Communications. Πολυετής είναι η συνεργασία μας με τη Warply, μια ελληνική εταιρεία, leader του loyalty διεθνώς. Στον τομέα της τεχνολογίας πλησιάζει τα δύο έτη και η συνεργασία μας με την πολυεθνική Logitech.

Φυσικά, τιμάμε τις συνεργασίες με τις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις στους κλάδους της ομορφιάς, της ένδυσης, του food and wine αλλά και εκείνες με την εγχώρια start-up κοινότητα. Μας διδάσκουν πολλά και βελτιώνουν και τη δική μας ευελιξία.


CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ

OWL COMMUNICATIONS

E-MAIL

vivi@owlcommunications.gr

URL

http://owlcommunications.gr/

INSTAGRAM

http://instagram.com/owlcommunications

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Βιβή Ασημακοπούλου, Founder