
Tην Communication Effect επέλεξε ο γνωστός σεφ για τη διαχείριση της εικόνας του και τη συνεργασία του με πελάτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ International Public Relations Association παρουσιάζει τις αξίες της μέσα από ένα νέο ορισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία θα περιλαμβάνει υπηρεσίες Γραφείου Τύπου & Media Relations
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναδείχθηκαν νικήτριες στο PR spec της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η συνεργασία με την OneTeam
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος των ενεργειών και υπηρεσιών που θα υλοποιηθούν είναι η προβολή της εικόνας της ΑΑΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχών στον διαγωνισμό των 720.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους καλύτερους διαγωνισμούς δημιουργίας, προσκάλεσε το MSL Group να αναλάβει αποκλειστικός PR partner του φεστιβάλ για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στα χέρια της ThinkPlus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίησε το πρόγραμμα προβολής για τον παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικότητας “Are you next”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication Effect διοργάνωσε το media event του ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ στην Πάτρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory