To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Consultants Athens: A Power to Influence

Publicis Consultants Athens: A Power to Influence
Με 27 περίπου χρόνια πορείας στην εγχώρια αγορά, η Publicis Consultants Athens έχει επιτύχει να αναπτύξει μια σειρά προγραμμάτων που έχουν ξεχωρίσει, καλύπτοντας όλο το εύρος της επικοινωνίας Δημοσίων Σχέσεων

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Συνέντευξη του Κίμωνα Αντύπα, Διευθύνοντα Συμβούλου της Publicis Consultants Athens

Ποια είναι η φιλοσοφία και η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων;

Η εταιρεία μας ξεκίνησε στις αρχές του ’90 ως η πρώτη εταιρεία στο χώρο μέλος διεθνούς δικτύου, επιτυγχάνοντας να συνδυάσει τη διεθνή τεχνογνωσία με την πολύ καλή γνώση του τοπικού περιβάλλοντος και της αγοράς. Σε όλα αυτά τα 27 περίπου χρόνια της λειτουργίας έχουμε αναπτύξει μια σειρά προγραμμάτων που έχουν ξεχωρίσει, καλύπτοντας όλο το εύρος της επικοινωνίας Δημοσίων Σχέσεων. Η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αυτών έχει επιβεβαιωθεί και με μια σειρά διακρίσεων, τόσο σε ελληνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η εταιρεία μας υπήρξε η πρώτη ελληνική εταιρεία του χώρου που βραβεύθηκε για το έργο της σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με το βραβείο SABRE (Ευρωπαϊκά Βραβεία Επικοινωνίας). Τρία είναι τα κύρια στοιχεία που συνθέτουν τη φιλοσοφία της εταιρείας μας και είναι αυτά που καθορίζουν κάθε δράση μας:

α) Να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας συνδυάζοντας δύο βασικές δυνάμεις: τη δύναμη να ακουστούν (και μέσω ενεργειών αλληλοεπίδρασης) με τη δύναμη της πειθούς και της αποδοχής (με την ανάδειξη κοινών σημείων επαφής και ενδιαφέροντος). Στη σημερινή πραγματικότητα, έχουμε μια αγορά κοινοτήτων όπου οι άνθρωποι θέλουν να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με άλλους ανθρώπους, μάρκες, εταιρείες και οργανισμούς μέσω συνδέσεων, συζητήσεων και ανταλλαγής πληροφοριών. Θέλουμε να είμαστε αυτοί που θα τους προσφέρουμε σημαντική αξία και ενδιαφέρον σε αντάλλαγμα για την προσοχή και το χρόνο τους.
β) Η στρατηγική μας σκέψη, που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την ανάπτυξη και αξιοποίηση όλων των τεχνικών επικοινωνίας με τη μέγιστη προσαρμοστικότητα στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται.
γ) Η οργάνωση και η βαθιά μας πεποίθηση ότι πρέπει να λειτουργούμε ως συνέχεια της εσωτερικής οργάνωσης του πελάτη μας αποκτώντας βαθιά κατανόηση και γνώση για τα θέματά του και τη δυνατότητα που αποκτούμε να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία και ταχύτητα στην επίλυσή τους.


Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε; Σε ποιον τομέα θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε;

Η εταιρεία μας προσφέρει όλο το εύρος των υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να συντονίσει ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας εάν απαιτηθεί.

Ο κύριος κορμός των υπηρεσιών μας περιλαμβάνει:

• Συμβουλευτική στρατηγική
• Στρατηγική επικοινωνίας: επικοινωνιακή αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης,  καθορισμό μηνυμάτων, στόχων και προσέγγιση επικοινωνίας
• Διαχείριση εταιρικής φήμης
• Επικοινωνία επώνυμων προϊόντων και υποστήριξη ενεργειών marketing
• Δημόσιες υποθέσεις
• Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
• Γραφείο Τύπου - σχέσεις με τα ΜΜΕ
• Digital PR / Social Media Management
• Εσωτερική επικοινωνία
• Εξειδικευμένα προγράμματα για ειδικά κοινά
• Διαχείριση θεμάτων και κρίσεων
• Επικοινωνία εξαγορών / συγχωνεύσεων - αναδιοργάνωσης
• Διοργάνωση εκδηλώσεων
• Χορηγίες

Οι τομείς στους οποίους η εταιρεία έχει να παρουσιάσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία είναι: Τρόφιμα και Ποτά, Αεροπορικές εταιρείες, Τράπεζες και Χρηματοοικοινομικές υπηρεσίες, Τομέας Υγείας, Ενέργεια, Ασφαλιστικές εταιρείες, Λιανικό εμπόριο, Αυτοκίνητο, Τεχνολογία/Τηλεπικοινωνίες.


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και τις δουλειές σας;

Η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται κάποια από τα πιο σημαντικά ονόματα και καμπάνιες στην αγορά. Τα τελευταία επτά χρόνια συνεργάζεται με το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) και έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα επικοινωνίας που σχετίζονται με τη μεγαλύτερη τραπεζική αναδιάρθρωση στη χώρα μας. Η εταιρεία μας υποστηρίζει ακόμα συνολικά την επικοινωνία ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους του τομέα της Υγείας στην Ελλάδα, του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, ενώ έχει να επιδείξει και συνεργασίες με προγράμματα φαρμακευτικών εταιρειών όπως αυτά της Menarini Hellas ή της Bristol Myers Squibb. Η τεχνογνωσία που διαθέτει της δίνει επιπλέον τη δυνατότητα να υλοποιήσει επιτυχημένα λανσαρίσματα καινοτόμων υπηρεσιών και εφαρμογών με μικρή επένδυση όπως αυτή της εφαρμογής Plazz, όπου η πληροφόρηση ξεπέρασε την κάλυψη 27 εκατομμυρίων σημείων επαφής. Παράλληλα, διατηρεί και τις συνεργασίες της με πελάτες όπως η Starbucks για το σύνολο της επικοινωνίας της, η Gap, η Airbus, η Goodyear Dunlop Ελλάς και η Arla Foods Ελλάς κ.ά.


Τι θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

Ο συνδυασμός της φιλοσοφίας μας με τη βαθιά γνώση των τομέων της αγοράς και την εμπειρία των ανθρώπων μας αποτελεί το πιο μεγάλο κεφάλαιο που προσδίδουμε στους πελάτες μας. Παράλληλα, είναι πάντα δέσμευσή μας η ενεργή συμμετοχή του Management και των senior στελεχών μας σε κάθε πελάτη και επιμέρους πρόγραμμα επικοινωνίας. Για εμάς, η μεγάλη επένδυση δεν αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία ενός προγράμματος επικοινωνίας. Η σωστή προσέγγιση και η δημιουργικότητα μπορεί να αποτελούν ισχυρούς «πολλαπλασιαστές» ως προς τα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα προγραμμάτων επικοινωνίας ακόμα και με μικρή επένδυση.