To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Privacy vs. Relevancy: The Value Exchange

Privacy vs. Relevancy: The Value Exchange

Νέα έρευνα από την IPG Mediabrands, που στην Ελλάδα δραστηριοποιείται με τις εταιρίες UM, Initiative & reprisemedia, αποκαλύπτει περισσότερα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών και των προσωπικών του δεδομένων, εξερευνώντας την εξελισσόμενη σχέση μεταξύ των διαφημιστών και των καταναλωτών σε ένα περιβάλλον μέσων ενημέρωσης που ορίζεται από πλήθος «δεδομένων».

Η νέα αυτή έρευνα με το όνομα Privacy vs. Relevancy: The Value Exchange, εξετάζει σε ποιο βαθμό οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν στοιχεία της ιδιωτικής τους ζωή, δίνοντας περισσότερες προσωπικές πληροφορίες για να πάρουν ανταμοιβές από τα brands. Αποκαλύπτει τον αντιφατικό τρόπο σκέψης τους, αλλά και την υγιή καχυποψία τους προς τους διαχειριστές των δεδομένων τους.

Η Claire Spencer, Head of Insight της IPG Mediabrands Science Marketing, σημειώνει σχετικά: «Οι marketers  έχουν γίνει «κυνηγοί» δεδομένων, και η εξέλιξη του “διαλόγου” μεταξύ ενός brand και του καταναλωτή είναι όλο και περισσότερο data-centric. Είναι όμως ζωτικής σημασίας να μην ξεχνάμε τους ανθρώπους πίσω από τους αριθμούς. Η μελέτη μας δείχνει μια ανησυχητική έλλειψη πίστης των καταναλωτών προς τους διαφημιστές, για το αν διαχειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών με υπευθυνότητα".

Σε βασικά της ευρήματα, η έρευνα αναφέρει

• Μόνο το 1% των καταναλωτών εμπιστεύονται στους διαφημιστές τα προσωπικά τους δεδομένα.
• Ωστόσο, το 27% των καταναλωτών θα ήταν διατεθειμένοι να πουλήσουν τα στοιχεία τους,
• και από αυτούς, το 41% πιστεύουν ότι τα στοιχεία τους αξίζουν περισσότερο από
€ 500 ετησίως

Οι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο επιφυλακτικοί στο να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα καθώς ανησυχούν για την κακή χρήση τους – ιδιαίτερα δε αυτά που αφορούν τον τόπο διαμονής τους. Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται για τη λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων με βάση τον τόπο διαμονής τους.

«Για τους marketers, το μήνυμα είναι σαφές: ο στόχος μας είναι να θεσπιστεί ένα απλό σύστημα ανταλλαγής/ανταμοιβής μεταξύ των brands και των καταναλωτών, το οποίο να έχει σαφείς όρους οι οποίοι θα τηρούνται και από τα δύο μέρη προς όφελος τους», καταλήγει η Claire Spenser.