To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe CEE και GWI αποκρυπτογραφούν την Gen Z και στην Ελλάδα

Publicis Groupe CEE και GWI αποκρυπτογραφούν την Gen Z και στην Ελλάδα

Σε συνέχεια της περσινής συνεργασίας για την έκδοση της έρευνας «Είσαι αυτό που αγοράζεις» για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το Publicis Groupe CEE και η GWI επιστρέφουν και πάλι, για να προσφέρουν πληροφορίες για τους καταναλωτές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) μέσω της έρευνας «Η νέα εποχή της Gen Z».

Ένα μέρος της παγκόσμιας έκδοσης αυτής της έρευνας, αλλά και η παρούσα έκδοση, περιλαμβάνει στοιχεία που προέρχονται από την online έρευνα της GWI σε χρήστες διαδικτύου ηλικίας 16-64 ετών, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την τρέχουσα τριμηνιαία παγκόσμια έρευνα της στις ακόλουθες 7 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοιχεία είναι αντιπροσωπευτικά του διαδικτυακού πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της.

Κύρια ευρήματα:

Αγκαλιάζοντας τα ώριμα στάδια ζωής

Η Gen Z μεγαλώνει. Πολλοί παντρεύονται, γίνονται γονείς και γίνονται δυναμικά μέρος του εργατικού δυναμικού, επομένως τα ενδιαφέροντά τους κυμαίνονται σε ένα ευρύ και ποικίλο φάσμα, και οι εταιρείες θα πρέπει να επικαλούνται αυτά τα στοιχεία όταν απευθύνονται σε αυτή τη γενιά.

Η ψυχική υγεία είναι στο προσκήνιο

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η κακή ψυχική υγεία είναι ένα διαδεδομένο ζήτημα μεταξύ της Gen Z. Είναι 89% πιο πιθανό από τον παγκόσμιο μέσο όρο να έχουν κάποιο θέμα με την ψυχική τους υγεία, εκ των οποίων πολλοί θεωρούν ότι προκαλούνται από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όταν απευθύνονται σε αυτή την ομάδα μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι εταιρείες πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία, ώστε να τη βοηθήσουν να αισθάνεται λιγότερο απομονωμένη και να γίνεται περισσότερο αντιληπτή.

Μια γενιά πρώτων υποστηρικτών

Σε ένα κορεσμένο τοπίο Μέσων Ενημέρωσης, συνήθως είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή. Αλλά η Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι διαφορετική. Οι περισσότεροι περιγράφουν τον εαυτό τους ως πρωτοπόρους υποστηρικτές της τεχνολογίας, δημοσιεύουν τακτικά αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα και σχεδόν το 80% αλληλεπιδρά ταυτόχρονα με μέσα τόσο μακράς όσο και με μικρής διάρκειας. Για να διατηρήσετε την προσοχή αυτής της ομάδας, η αξιοποίηση μιας ποικιλίας νέων αλλά και υφιστάμενων format είναι το κλειδί.

Η Maria Tudor, Chief Operating Officer του Publicis Groupe CEE δήλωσε, «Σε μια περιοχή όπου οι ολοκληρωμένες γνώσεις για τους καταναλωτές είναι συχνά πιο δύσκολο να βρεθούν, η συνεργασία του Publicis Groupe CEE με τον κορυφαίο παγκόσμιο εμπειρογνώμονα ερευνών, GWI, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, φέρνει μια αξιόπιστη πηγή βαθιάς κατανόησης του κοινού της περιοχής, ώστε να ανανεώσει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά τη διάρκεια του consumer journey και, τελικά, να υποστηρίξει την επιχειρηματική ανάπτυξη των εταιρειών». Η κ. Tudor, συνεχίζοντας, σημειώνει: «Αυτή τη φορά εξετάζουμε τους Zoomers, τους πρώτους πραγματικούς ψηφιακούς ιθαγενείς, τη δυναμική γενιά που πλοηγείται σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο, αφήνοντας το μοναδικό της στίγμα στην ιστορία. Επομένως, παρατηρούμε πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες για να εξερευνήσουμε».

«Στο επίκεντρο της έρευνάς μας βρίσκεται η ευαισθητοποίηση των εταιρειών, ώστε να κατανοήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απόψεις των καταναλωτών ανά πάσα στιγμή, σε όποιο μέρος του κόσμου και αν δραστηριοποιούνται», πρόσθεσε ο Jason Mander, Chief Research Officer της GWI. «Η Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη δεν πρόκειται να έχει τις ίδιες σκέψεις, συναισθήματα και συμπεριφορές με τους συνομήλικούς της σε άλλες αγορές. Η εκτεταμένη έρευνα μας προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση που θα ωφελήσει άμεσα το έργο των πελατών - από τη στρατηγική μέχρι την εκτέλεση».

Η GWI και το Publicis Groupe CEE συνεργάζονται επί του παρόντος σε 7 αγορές της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας, της Ελλάδας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας, προσφέροντας μια σπάνια ματιά στις τάσεις των καταναλωτών στην περιοχή και επιτρέποντας τη συμπερίληψη της εκπροσώπησης της περιοχής της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης σε βασικές παγκόσμιες μελέτες της GWI.