To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To mobile μπορεί φέτος να ξεπεράσει και την TV

To mobile μπορεί φέτος να ξεπεράσει και την TV
H παγκόσμια διαφημιστική επένδυση στο mobile αναμένεται να ξεπεράσει φέτος αυτήν στην τηλεόραση, αρκεί να διατηρηθούν οι σημερινοί ρυθμοί ανάπτυξης, που έχουν επιταχυνθεί από την «έκρηξη» του programmatic και την παρουσίαση ταχύτατων δικτύων 5G.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία της τελευταίας μελέτης του WARC, η οποία με τίτλο «Global
Ad Trends» καταδεικνύει πως οι διαφημιζόμενοι δαπάνησαν περίπου 138 δισ. δολάρια για να προσεγγίσουν τους mobile χρήστες το 2018. To μέγεθος αυτό φέτος και για 12 κύριες αγορές, συμπε-
ριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Μεγάλης Βρετανίας, της Κίνας, της Βραζιλίας και της Ρωσίας, αναμένεται να αυξηθεί και να ανέλθει σε 153,2 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις αντίστοιχες δαπάνες στην τηλεόραση.

Χαρακτηριστικό είναι πως το 71% των 800 υψηλόβαθμων στελεχών του χώρου της διαφήμισης και του marketing που συμμετείχαν στη μελέτη του WARC, δήλωσαν πως αναμένουν να αυξηθεί το budget τους για mobile διαφήμιση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, με το σημαντικότερο μέρος αυτών των χρημάτων να απορροφάται από το δυοπώλιο Facebook-Google. Όσον αφορά τη συμβολή του programmatic σε αυτή την ανάπτυξη, η μελέτη δείχνει πως το 63% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης σε digital display πραγματοποιήθηκε με αυτοματοποιημένο τρόπο το 2018.