To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Zenith: Προβλέπει αύξηση στην online δαπάνη φέτος

Zenith: Προβλέπει αύξηση στην online δαπάνη φέτος
Τα χρήματα που δαπανώνται για την online διαφήμιση αυξήθηκαν ταχύτατα, παρά την έντονη συζήτηση σχετικά με τις εταιρείες που περικόπτουν τους προϋπολογισμούς των ψηφιακών διαφημίσεων, καθώς αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα του μέσου.

Η Zenith προβλέπει ότι οι παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 77 δισεκατομμύρια δολάρια μεταξύ 2017 και 2020. Η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο Publicis, προβλέπει ότι οι διαφημιζόμενοι θα ξοδέψουν το 40,2% του προϋπολογισμού τους σε διαδικτυακές καμπάνιες φέτος, παρουσιάζοντας αύξηση από το 37,6% του 2017.

«Για πολλούς καταναλωτές, ο έλεγχος των social media μέσω των κινητών τους συσκευών, έχει γίνει συνήθεια, ενώ οι διαφημίσεις των social media αναμειγνύονται απρόσκοπτα με τα newsfeeds των mobile apps», σημείωσε η Zenith.

Στο μεταξύ, οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν κατά 4,6% το 2018, στα 579 δισ. δολάρια, ωθούμενες από τη βελτιωμένη οικονομική κατάσταση σε Κίνα και Αργεντινή. Η νέα πρόβλεψη της Zenith σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη τριμηνιαία αναβάθμιση από τον Μάρτιο του 2011, ωστόσο η εταιρεία πρόσθεσε πως οι διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι η παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της έως το 2020. Γεωγραφικά, οι Ηνωμένες Πολιτείες θα συμβάλλουν περισσότερο σε αυτή τη πρόσθετη δαπάνη (26%), με την Κίνα να ακολουθεί.

Την ίδια στιγμή, η Zenith προβλέπει μείωση 6,2% στη διαφημιστική δαπάνη σε Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική για τη φετινή χρονιά και 8,8% ετήσια αύξηση ως το 2020 σε Ανατολική Ευρώπη και Κεντρική Ασία.   
TAGS: Zenith