Brave: Νέο μέλος της ΕΔΕΕ στον Τομέα Διαφήμισης
CEO της εταιρείας είναι ο Νικόλας Π. Χατζής και Chief Operating Officer η Σοφία Παναγιωτίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
CEO της εταιρείας είναι ο Νικόλας Π. Χατζής και Chief Operating Officer η Σοφία Παναγιωτίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το μήνυμα «καΒΟΥΡ για RAVENNA!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με εγκύκλιό της η ΓΓΕΕ ξεκαθαρίζει με σαφήνεια πως κρατική διαφήμιση μπορούν να λαμβάνουν μόνο Μέσα που είναι εγγεγραμμένα στα Μητρώα Έντυπου και Ηλεκτρονικού Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
“Darkness to Light: When Technology Heals Generations”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγο μετά την αναγνώρισή του ως Creative Director of the Year στο φετινό φεστιβάλ Golden Drum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η φετινή Black Friday καμπάνια φέρνει πίσω τα 00s, με… ρυθμό, attitude και τις πιο δυνατές προσφορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την προβολή της συμβολής των έργων και δράσεων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας στη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πολιτών και την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η παραγωγή του τηλεοπτικού έγινε από την Picky Productions σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπουραντά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χιλιάδες γιορτινές επιλογές για τους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Σοβαρό Black Friday»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi Productions, υπό τη σκηνοθετική ματιά του Αλέξανδρου Τηνιακού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Filmskin
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory