To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

4WiseMonkeys: Ανέλαβε το λανσάρισμα της Novibet στη Λατινική Αμερική

4WiseMonkeys: Ανέλαβε το λανσάρισμα της Novibet στη Λατινική Αμερική

H 4WiseMonkeys δημιούργησε τη νέα 360 καμπάνια της Novibet Play in the new era” για τέσσερις χώρες της Λατινικής Αμερικής: τη Βραζιλία, το Μεξικό, τη Χιλή και το Εκουαδόρ.

Η δυναμική επέκταση της ελληνικής Gametech εταιρείας στις αγορές της Λατινικής Αμερικής απαιτούσε ένα εξίσου δυναμικό concept διεθνών προδιαγραφών που να μιλά κατευθείαν στην καρδιά των φιλάθλων και των παικτών στοιχήματος των χωρών αυτών, ώστε να τους προσκαλέσει να «παίξουν στη νέα εποχή», μέσω της συναρπαστικής online εμπειρίας που φέρνει η Novibet.

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η προσμονή για το «νέο», που μοιράζονται όλοι όσοι αγαπούν τα σπορ και το παιχνίδι. Το τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο συμμετέχει ο κορυφαίος Χιλιανός ποδοσφαιριστής και πλέον global brand ambassador της Novibet, Arturo Vidal, είναι μια ωδή στο «νέο», εμπνευσμένο από όλα όσα περιμένουν με ανυπομονησία οι φίλαθλοι με την έλευση κάθε καινούργιας αθλητικής σεζόν: τον νέο προπονητή, τη νέα μεταγραφή, τη νέα φανέλα, το νέο γήπεδο, το νέο ταλέντο που θα μας εκπλήξει με τις επιδόσεις του και, πάνω απ’ όλα, τις νέες συγκινήσεις και εμπειρίες που έρχονται να μας συναρπάσουν.

Στην ταινία παρακολουθούμε με καταιγιστικό ρυθμό αυτά που όλοι περιμένουν, για να αποκαλυφθεί στο τέλος ότι έρχεται και κάτι ακόμα, που σίγουρα δεν περίμενε κανείς: η νέα εμπειρία στοιχήματος και καζίνο που φέρνει η Novibet, γεμάτη τεχνολογικές καινοτομίες, πληθώρα επιλογών για όλα τα αθλήματα και τα παιχνίδια, αλλά και μοναδικές προσφορές που ανανεώνονται καθημερινά, για να έχεις πάντα κάτι παραπάνω να περιμένεις.

Παράλληλα, στο TVC παρουσιάζονται και οι νέες μεγάλες συνεργασίες με τις οποίες η ελληνική στοιχηματική εταιρεία εδραιώνει την παρουσία της στις χώρες της Λατινικής Αμερικής: τη μεγάλη χορηγία της Fortaleza FC Βραζιλίας, της Huachipato FC και της Club Deportivo Magallanes Χιλής, καθώς και της C.S. Emelec Εκουαδόρ.

Την καμπάνια υλοποίησε η 4 Wise Monkeys, την παραγωγή ανέλαβε η Parasol σε συνεργασία με την Oriental Films και σκηνοθέτη τον Charly Gutierrez, ενώ την επιμέλεια του ήχου αλλά και το τραγούδι που συνοδεύει την ταινία υπογράφει η Rabbeats.