ΑΑΔΕ: Ετοιμάζει spec 2,5 εκατ. για rebranding
H AAΔΕ ανακοίνωσε ότι έθεσε σε
προκαταρκτική διαβούλευση για 15
ημέρες, μέσω του ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ,
το σχέδιο της διακήρυξης για την
ανάθεση σύμβασης υπηρεσιών με
τίτλο «Σχεδιασμός νέων πρότυπων
υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ (Rebranding)».
Πρόκειται για σύμβαση 13 μηνών και εκτιμώμενης αξίας 2,5 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Αναλύεται στα παρακάτω πακέτα εργασίας: 1: Συντονισμός και παρακολούθηση έργου, 2: Στρατηγική δικτύου και εμπειρία πολίτη στα σημεία εξυπηρέτησης, 3: Διαμόρφωση υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης, 4: Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων, 5: Δράσεις δημοσιότητας και επικοινωνίας, 6: Ψηφιακή σήμανση (Digital Signage). Το έργο ουσιαστικά αφορά τον ανασχεδιασμό των καταστημάτων των ΔΟΥ σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, επιδιώκοντας ένα μετασχηματισμό που θα καταστήσει τα καταστήματα της ΑΑΔΕ πιο «φιλικά» προς τον πολίτη.
Μεταξύ άλλων, ο ανάδοχος θα πρέπει να πραγματοποιήσει ποσοτικές και ποιοτικές έρευνες και να σχεδιάσει την ταυτότητα των νέων σημείων εξυπηρέτησης, σύμφωνα με την επικοινωνιακή ταυτότητα της ΑΑΔΕ. Επίσης, να καταρτίσει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης και δημοσιότητας, προκειμένου να προβληθεί αποτελεσματικά το έργο στο ευρύ κοινό. Οι δράσεις δημοσιότητας αφορούν ενδεικτικά διοργάνωση ενεργειών επικοινωνίας, όπως ημερίδες, σεμινάρια κ.λπ., δράσεις στο πλαίσιο ενημέρωσης για το νέο έργο και τους στόχους του, καταχωρίσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, δράσεις στα ψηφιακά και social media, δελτία Τύπου, παρουσιάσεις κ.ά. Aκόμη, ο ανάδοχος θα αναλάβει όλες τις εργασίες για την αξιοποίηση της τεχνολογίας ψηφιακής σήμανσης, με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών που επισκέπτονται τα Σημεία Εξυπηρέτησης Οικονομικών Υπηρεσιών, με αποτελεσματικό τρόπο, μέσω της προβολής χρήσιμου και πρωτότυπου περιεχομένου.
Πρόκειται για σύμβαση 13 μηνών και εκτιμώμενης αξίας 2,5 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Αναλύεται στα παρακάτω πακέτα εργασίας: 1: Συντονισμός και παρακολούθηση έργου, 2: Στρατηγική δικτύου και εμπειρία πολίτη στα σημεία εξυπηρέτησης, 3: Διαμόρφωση υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης, 4: Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων, 5: Δράσεις δημοσιότητας και επικοινωνίας, 6: Ψηφιακή σήμανση (Digital Signage). Το έργο ουσιαστικά αφορά τον ανασχεδιασμό των καταστημάτων των ΔΟΥ σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, επιδιώκοντας ένα μετασχηματισμό που θα καταστήσει τα καταστήματα της ΑΑΔΕ πιο «φιλικά» προς τον πολίτη.
Μεταξύ άλλων, ο ανάδοχος θα πρέπει να πραγματοποιήσει ποσοτικές και ποιοτικές έρευνες και να σχεδιάσει την ταυτότητα των νέων σημείων εξυπηρέτησης, σύμφωνα με την επικοινωνιακή ταυτότητα της ΑΑΔΕ. Επίσης, να καταρτίσει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης και δημοσιότητας, προκειμένου να προβληθεί αποτελεσματικά το έργο στο ευρύ κοινό. Οι δράσεις δημοσιότητας αφορούν ενδεικτικά διοργάνωση ενεργειών επικοινωνίας, όπως ημερίδες, σεμινάρια κ.λπ., δράσεις στο πλαίσιο ενημέρωσης για το νέο έργο και τους στόχους του, καταχωρίσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, δράσεις στα ψηφιακά και social media, δελτία Τύπου, παρουσιάσεις κ.ά. Aκόμη, ο ανάδοχος θα αναλάβει όλες τις εργασίες για την αξιοποίηση της τεχνολογίας ψηφιακής σήμανσης, με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών που επισκέπτονται τα Σημεία Εξυπηρέτησης Οικονομικών Υπηρεσιών, με αποτελεσματικό τρόπο, μέσω της προβολής χρήσιμου και πρωτότυπου περιεχομένου.