Action Global Communications: 35 χρόνια χτίζουµε σχέσεις εµπιστοσύνης

Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communications στην Ελλάδα, µίλησε στο adbusiness για το σηµαντικό ορόσηµο στη διαδροµή της εταιρείας, τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει αλλά και τις συνεργασίες της. Υπογραµµίζει το διπλασιασµό της βάσης της τα τελευταία τρία χρόνια και προαναγγέλλει νέες υπηρεσίες και κινήσεις ανάπτυξης για τη συνέχεια, ενώ µας θυµίζει πως «η φροντίδα πάντα επιστρέφεται».
Συνέντευξη στον Δηµήτρη Τσουκαλά
adb: H Action Global Communications Greece συµπλήρωσε 35 χρόνια επιτυχηµένης πορείας στην ελληνική αγορά. Τι σηµαίνει αυτό το ορόσηµο τόσο για την εταιρεία όσο και για τον όµιλο Action Global Communications Group;
Αυτά τα 35 χρόνια στην ελληνική αγορά έχουµε καταφέρει να δηµιουργήσουµε ένα ισχυρό και αξιόπιστο brand, το οποίο συνδέεται αµέσως στο µυαλό πελατών και συνεργατών µε την αποτελεσµατικότητα και την επιτυχία. Και αυτό θωρώ ότι είναι ένα από τα δυνατά µας σηµεία, που µας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισµό. Η αδιάκοπη αυτή πορεία έρχεται να επισφραγίσει τα επιτεύγµατά µας και είναι απόδειξη της δέσµευσής µας για εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών µας και της ικανότητάς µας να προσαρµοζόµαστε στις αλλαγές, όχι µόνο του κλάδου µας, αλλά και της χώρας συνολικά.
Από την άλλη, η ελληνική αγορά ήταν πάντα στρατηγικός πυλώνας για τον όµιλό µας και η παρουσία µας εδώ έχει και ένα ιδιαίτερο συναισθηµατικό βάρος, αφού ήµασταν το πρώτο γραφείο που άνοιξε, µετά τα κεντρικά στην Κύπρο, και αυτό που ουσιαστικά αποτέλεσε τον προποµπό της ισχυρής παρουσίας και της εξέλιξης της εταιρείας µας στην παγκόσµια αγορά. Η επιτυχία της Action Greece αντανακλά τη συνολική δυναµική του οµίλου και την ανάπτυξη του brand σε διεθνές επίπεδο.
adb: Τι είναι αυτό που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει και την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισµό; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που αποτελούν το DNA της;
Θα έλεγα οι ουσιαστικές σχέσεις εµπιστοσύνης που χτίζουµε µε όλους µας τους πελάτες και συνεργάτες µας, αλλά και τα εξαιρετικά µας αποτελέσµατα. Επιδιώκουµε να φροντίζουµε τους ανθρώπους που µας στηρίζουν και µας εµπιστεύονται, και ειλικρινά πιστεύω ότι η φροντίδα αυτή πάντα επιστρέφεται.
Επίσης, επειδή βρισκόµαστε και σε µια εποχή συνεχούς εξέλιξης και ταχύτατων αλλαγών, θεωρώ ότι η ευελιξία και η προσαρµοστικότητα, µαζί µε την προσήλωση στην ποιότητα και στην εξατοµικευµένη προσέγγιση, είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Αντί για έτοιµες λύσεις, επενδύουµε στο να κατανοούµε σε βάθος τις ανάγκες κάθε πελάτη και να δηµιουργούµε δοµηµένες και αποτελεσµατικές στρατηγικές επικοινωνίας. Αυτό συνδέεται άµεσα και µε την can-do φιλοσοφία µας και τη διάθεσή µας να βρίσκουµε πάντα λύσεις και τρόπους να φέρουµε εις πέρας ακόµη και τα πιο δύσκολα εγχειρήµατα που αναλαµβάνουµε.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει σήµερα η εταιρεία;
Όπως επιτάσσει η εποχή, έχουµε πλέον µετεξελιχθεί σε ένα 360º agency και καλύπτουµε όλο το φάσµα υπηρεσιών επικοινωνίας, που περιλαµβάνουν, µεταξύ άλλων, γραφείο Τύπου και media relations, διαχείριση εκδηλώσεων, digital και influencer marketing, παραγωγή, media planning & buying, διαχείριση κρίσεων, community engagement & stakelholder management, public affairs κ.ά.
adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας όσον αφορά την επικοινωνία και τις Δηµόσιες Σχέσεις;
Η φιλοσοφία µας εστιάζει στη διαφάνεια, τη συνέπεια και την αµοιβαία εµπιστοσύνη. Η προσέγγισή µας είναι κυρίως ανθρωποκεντρική και πιστεύουµε στη δηµιουργία ουσιαστικών και µακρόχρονων σχέσεων µε όλα τα κοινά. Πρεσβεύουµε µια επικοινωνία ανοιχτή, ειλικρινή και προσαρµοσµένη στις νέες τάσεις και τεχνολογίες, µε στόχο την ενίσχυση της εικόνας του κάθε brand και την αποτελεσµατική διαχείριση της φήµης του.
Πιστεύουµε ότι η επικοινωνία δεν είναι µονόδροµος, αλλά διαρκής και αµοιβαία αλληλεπίδραση, έτσι δεσµευόµαστε να προσφέρουµε στρατηγικές επικοινωνίας που όχι µόνο εξυπηρετούν τις ανάγκες των πελατών µας, αλλά συµβάλλουν θετικά στην κοινωνία και ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του κοινού, αντανακλώντας τις αξίες και τους στόχους της εκάστοτε εταιρείας, και, κατά συνέπεια, µακροχρόνιες και αµοιβαία επωφελείς σχέσεις.
adb: Ποιοι είναι οι άνθρωποι που «τρέχουν» την Action Global Communications Greece;
Χαίροµαι για αυτή την ερώτηση, γιατί πιστεύουµε ότι οι άνθρωποί µας είναι το πραγµατικό µας κεφάλαιο. Έχουµε την τύχη να συνδυάζουµε στελέχη µε βαθιά και µακρόχρονη γνώση στην αγορά της επικοινωνίας µε νεότερα και φιλόδοξα στελέχη που το καθένα φέρνει µοναδικές ικανότητες και προοπτικές που βελτιώνουν τη δυναµική και την αποτελεσµατικότητα των υπηρεσιών µας.
Η συνύπαρξη αυτή προσφέρει σηµαντικά οφέλη, καθώς έχουµε τη δυνατότητα να «παντρέψουµε» την πολυετή εµπειρία και εξειδίκευση µε τις νέες ιδέες και τη φρέσκια προοπτική, αλλά και τη µεγαλύτερη εξοικείωση µε όλες τις σύγχρονες τάσεις και τεχνολογίες. Αυτή η εξισορρόπηση µεταξύ παραδοσιακής γνώσης και εξέλιξης έρχεται να ενισχύσει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση µέσα στην οµάδα, προσφέροντας διαφορετικές οπτικές για την επίτευξη κοινών στόχων.
Εν κατακλείδι, δεν βελτιώνει µόνο την απόδοση της οµάδας, αλλά προάγει και µια δυναµική κουλτούρα µάθησης και εξέλιξης, η οποία είναι ζωτικής σηµασίας για την επιτυχία στον ταχύτατα µεταβαλλόµενο τοµέα της επικοινωνίας.
adb: Υπάρχουν συνεργασίες που ξεχωρίζετε; Θα λέγατε πως εξειδικεύεστε σε κάποιους κλάδους;
Όλες µας οι συνεργασίες είναι ιδιαίτερες και τις ξεχωρίζουµε εξίσου, αλλά νοµίζω τα σκήπτρα κρατάει αυτή µε την British Airways, που διήρκησε 29 συναπτά έτη, αν όχι η µακροβιότερη, µια από τις µακροβιότερες στην αγορά επικοινωνίας στην Ελλάδα. Στα 35 χρόνια πορείας µας είχαµε την τιµή να συνεργαστούµε µε πάνω από 700 αξιόλογες και κορυφαίες πολυεθνικές, αλλά και τοπικές εταιρείες σε κλάδους όπως αυτοί της τεχνολογίας, των οικονοµικών, της αεροπορίας και των ταξιδιών, της φαρµακευτικής και της ενέργειας. Κλάδοι όπου οι προκλήσεις είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και η ανάγκη για στρατηγική σκέψη και εξειδικευµένη επικοινωνία είναι υψηλή. Ωστόσο, αυτό δεν σηµαίνει ότι επικεντρωνόµαστε µόνο σε αυτούς, σαν εταιρεία πιστεύουµε στην αξία της συνεργασίας και διατηρούµε την εξειδίκευση και την ποιότητα που απαιτούν όλοι οι δυναµικοί τοµείς και φροντίζουµε να προσαρµοζόµαστε στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών µας, ανεξαρτήτως κλάδου και αντικειµένου.
adb: Τι προβλέπει το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας για το άµεσο µέλλον; Ποιους στόχους έχετε θέσει;
Η Action Greece έχει σηµειώσει ένα άλµα ανάπτυξης τα τελευταία τρία χρόνια, κατά τα οποία έχουµε διπλασιάσει τη βάση µας, µια τροχιά που θέλουµε να διατηρήσουµε και την επόµενη τριετία. Έχουµε καταρτίσει ένα φιλόδοξο πλάνο, το οποίο επικεντρώνεται στη συνεχή ενίσχυση της παρουσίας µας στην ελληνική αγορά, προσφέροντας καίριες και εξατοµικευµένες λύσεις, που συνάδουν µε τις νέες τάσεις της αγοράς. Ο ψηφιακός µετασχηµατισµός, η ανάδειξη των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας αποτελούν κεντρικούς πυλώνες για την ανάπτυξή µας. Ταυτόχρονα, στοχεύουµε στη διεύρυνση του offering και των υπηρεσιών µας στον τοµέα της ψηφιακής επικοινωνίας και του content marketing, προσφέροντας στους πελάτες µας ολοκληρωµένες στρατηγικές, τόσο offline, όσο και online.
Επίσης, η αυξανόµενη ζήτηση για θέµατα ESG µας ώθησε να αναπτύξουµε µια νέα εξειδικευµένη υπηρεσία ESG επικοινωνίας, που θα λανσαριστεί στις αρχές του 2025 και ενσωµατώνει στρατηγικές που µπορούν να υποστηρίξουν τις επιχειρήσεις στη µετάβαση προς έναν πιο βιώσιµο και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας.
Τέλος, σηµαντικό στοιχείο της ανάπτυξής µας είναι η ενδυνάµωση της κουλτούρας µας και η επένδυση στο ανθρώπινο δυναµικό. Θα συνεχίσουµε την εκπαίδευση και ανάπτυξη της οµάδας, προκειµένου να διασφαλίσουµε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών µας και να ενισχύσουµε την καινοτόµο σκέψη που καθοδηγεί την εταιρεία µας.