To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αd Blocking: Νέα δεδομένα για τη χρήση του

Αd Blocking: Νέα δεδομένα για τη χρήση του
Έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Eyeo, στην οποία ανήκει το Adblock Plus, διαπίστωσε ότι το 80% των Βρετανών αναγνωρίζει τη σημασία που παίζουν οι διαφημίσεις για την ελεύθερη χρήση του 'Ιντερνετ.

Η έρευνα αυτή καταρρίπτει την αντίληψη ότι οι χρήστες που χρησιμοποιούν λογισμικά που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις δεν ενδιαφέρονται για τα έσοδα των ιστοσελίδων που επισκέπτονται.

Στην ερώτηση γιατί εγκατέστησαν λογισμικό ad-blocking, το 71% δήλωσε ότι ήθελε να αποφύγει τις διαφημίσεις και το 49% δήλωσε ότι ανησυχούσε για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητά του.

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι οι χρήστες του Ίντερνετ είναι πρόθυμοι να δεχτούν λιγότερο επιθετικές φόρμες διαφήμισης, αρκεί να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο της ποσότητας και της ποιότητας των διαφημιστικών μηνυμάτων που βλέπουν