Αd Blocking: Νέα δεδομένα για τη χρήση του
Έρευνα που πραγματοποίησε η
εταιρεία Eyeo, στην οποία ανήκει
το Adblock Plus, διαπίστωσε ότι
το 80% των Βρετανών αναγνωρίζει τη σημασία που παίζουν οι
διαφημίσεις για την ελεύθερη
χρήση του 'Ιντερνετ.
Η έρευνα αυτή καταρρίπτει την αντίληψη ότι οι χρήστες που χρησιμοποιούν λογισμικά που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις δεν ενδιαφέρονται για τα έσοδα των ιστοσελίδων που επισκέπτονται.
Στην ερώτηση γιατί εγκατέστησαν λογισμικό ad-blocking, το 71% δήλωσε ότι ήθελε να αποφύγει τις διαφημίσεις και το 49% δήλωσε ότι ανησυχούσε για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητά του.
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι οι χρήστες του Ίντερνετ είναι πρόθυμοι να δεχτούν λιγότερο επιθετικές φόρμες διαφήμισης, αρκεί να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο της ποσότητας και της ποιότητας των διαφημιστικών μηνυμάτων που βλέπουν
Η έρευνα αυτή καταρρίπτει την αντίληψη ότι οι χρήστες που χρησιμοποιούν λογισμικά που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις δεν ενδιαφέρονται για τα έσοδα των ιστοσελίδων που επισκέπτονται.
Στην ερώτηση γιατί εγκατέστησαν λογισμικό ad-blocking, το 71% δήλωσε ότι ήθελε να αποφύγει τις διαφημίσεις και το 49% δήλωσε ότι ανησυχούσε για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητά του.
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι οι χρήστες του Ίντερνετ είναι πρόθυμοι να δεχτούν λιγότερο επιθετικές φόρμες διαφήμισης, αρκεί να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο της ποσότητας και της ποιότητας των διαφημιστικών μηνυμάτων που βλέπουν
