To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ad Report: Ανανεωμένο interface και εκτεταμένη κάλυψη των social media

Ad Report: Ανανεωμένο interface και εκτεταμένη κάλυψη των social media

To AdReport.com, η μοναδική υπηρεσία που καταγράφει τη διαφημιστική δραστηριότητα στο Facebook και στο Instagram, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προχώρησε σε σημαντική αναβάθμιση της κάλυψης των social media.

Από σήμερα, οι συνδρομητές του AdReport μπορούν να παρακολουθούν, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, τις χορηγούμενες αναρτήσεις από μια πολύ μεγάλη λίστα διαφημιζομένων, που διαρκώς θα επεκτείνεται.

Με την εισαγωγή ενός νέου panel επιλογών στα αριστερά της οθόνης, κάθε κατηγορία διαφήμισης (Display, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn) έχει τη δική της ξεχωριστή ενότητα.

Είναι, επίσης, δυνατή η αναζήτηση αναρτήσεων με λέξεις - κλειδιά σε εταιρείες και brands αλλά και στα κείμενα των posts, ενώ σύντομα θα είναι επιπλέον διαθέσιμες λειτουργίες, όπως κατηγοριοποίηση των posts, ομάδες διαφημιζομένων που ενδιαφέρουν ένα χρήστη, εξαγωγή σε excel κ.α. 

Καθώς τα sponsored posts θα αναμεταδίδονται όπως ακριβώς φαίνονται και στα social media, o συνδρομητής θα μπορεί να βλέπει αναλυτικά στοιχεία για την κάθε ανάρτηση (κείμενο, φωτογραφίες, landing page, hashtags) και real-time πληροφορίες (π.χ. αριθμός likes).

Οποιαδήποτε χορηγούμενη ανάρτηση, θα μπορεί να αποθηκευτεί ως εικόνα στον υπολογιστή του συνδρομητή. 

Μια σημαντική καινοτομία είναι η εμφάνιση posts, που οι διαφημιζόμενοι έχουν αποσύρει. Στην περίπτωση αυτή ο χρήστης θα ενημερώνεται ότι το post δεν είναι πλέον διαθέσιμο και στη συνέχεια θα βλέπει την αποθηκευμένη έκδοσή του.

Στο AdReport θα υπάρχουν διαθέσιμες, όχι μόνο οι τρέχουσες, ενεργές καμπάνιες μιας αλλά και όλες οι προηγούμενες, ξεκινώντας από τον Οκτώβριο του 2018. Για αναρτήσεις που δεν είναι πλέον ενεργές, θα υπάρχει πληροφορία για την αρχική και τελική ημερομηνία της χορηγούμενης προβολής τους.

Σχετικά με τη σημαντική εξέλιξη, ο επικεφαλής του AdReport Ηλίας Τουτουδάκης ανέφερε: «Μέχρι σήμερα δεν ήταν δυνατή η συλλογή και οργάνωση όλης αυτής της πληροφορίας λόγω της behavioral φύσης της διαφήμισης στα social media. Με τις αλλαγές στις οποίες προχώρησαν πρόσφατα τα social media αλλά και την τεχνολογία που έχει αναπτύξει το AdReport για το σκοπό αυτό, είναι πλέον δυνατή η εκτεταμένη κάλυψη της διαφήμισης σε Facebook και Instagram και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και σε όγκο και σε ταχύτητα, ενώ παράλληλα οδηγούν σε πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.»

Όλες οι πληροφορίες για τη διαφημιστική δραστηριότητα στο Facebook και το Instagram θα είναι δωρεάν διαθέσιμες μέχρι τις 31/12/2018 για όλους τους συνδρομητές του AdReport, ενώ από το νέο έτος θα υπάρχει χωριστή χρέωση της εν λόγω υπηρεσίας. 

Αντίστοιχη υλοποίηση θα είναι σύντομα διαθέσιμη και για τις διαφημίσεις στο YouTube (χωρίς επιπλέον χρέωση) και για άλλα social media (Twitter, LinkedIn).

TAGS: Ad Report