Adobe: Προχωρά σε παγκόσμιο spec για τα media

Η Adobe ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση για τα media της, με πρόθεση να ενοποιήσει το λογαριασμό σε ένα agency, σύμφωνα με πηγές
σχετικές με το θέμα.
Η εταιρεία επενδύει περίπου 150 εκατομμύρια δολάρια σε media σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence.
Τα συνολικά έξοδα διαφήμισης το 2021, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών δημιουργίας και παραγωγής διαφημίσεων, ήταν 540 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την πρόσφατη ετήσια έκθεση της Adobe. H Wavemaker της GroupM διαχειρίζεται τα media σε ΗΠΑ και EMEA.
Το agency αρνήθηκε να σχoλιάσει σχετικά, εννοείται όμως ότι έχει κληθεί να συμμετάσχει στο review και προτίθεται να καταθέσει πρόταση.
Η Adobe δεν απάντησε σε ερώτημα σχετικά με την αξιολόγηση. Το τελευταίο σημαντικό review για media agencies που πραγματοποίησε η εταιρεία, έγινε πριν από τέσσερα χρόνια, το 2018.
Η εταιρεία επενδύει περίπου 150 εκατομμύρια δολάρια σε media σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence.
Τα συνολικά έξοδα διαφήμισης το 2021, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών δημιουργίας και παραγωγής διαφημίσεων, ήταν 540 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την πρόσφατη ετήσια έκθεση της Adobe. H Wavemaker της GroupM διαχειρίζεται τα media σε ΗΠΑ και EMEA.
Το agency αρνήθηκε να σχoλιάσει σχετικά, εννοείται όμως ότι έχει κληθεί να συμμετάσχει στο review και προτίθεται να καταθέσει πρόταση.
Η Adobe δεν απάντησε σε ερώτημα σχετικά με την αξιολόγηση. Το τελευταίο σημαντικό review για media agencies που πραγματοποίησε η εταιρεία, έγινε πριν από τέσσερα χρόνια, το 2018.