To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αύξηση 87% στα έσοδα του Αmazon Advertising

Αύξηση 87% στα έσοδα του Αmazon Advertising
Η διαφημιστική ανάπτυξη του Amazon συνεχίζει να αυξάνεται ραγδαία.

Το «Other» τμήμα της εταιρείας, αυτό που κατά βάση ασχολείται με τη διαφήμιση αλλά επίσης περιλαμβάνει πωλήσεις που σχετίζονται με άλλες υπηρεσίες, αύξησε τα έσοδά του κατά 87% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο, φτάνοντας τα 7.9 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Αυτό αποτελεί μία αύξηση της τάξης του 41% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ο chief financial officer του Amazon, Brian Olsavsky δήλωσε πως τα καινούργια προϊόντα και η λειτουργικότητα οδήγησαν τη ζήτηση σε υψηλότερα επίπεδα.

Το Amazon Advertising λανσάρισε πάνω από 40 νέα features και self-service δυνατότητες το τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Η Amazon ανέφερε ως παράδειγμα ένα εργαλείο που δημιουργεί τοπικά χορηγούμενες καμπάνιες προϊόντων.

Επίσης ανέφερε πως επέκτεινε τις υπηρεσίες που προσφέρει σε Αυστραλία, Ευρώπη, Ινδία, Ιαπωνία και Σαουδική Αραβία.
TAGS: Amazon