Alphabet: Επιβράδυνση που προκαλεί τριγμούς στη ψηφιακή διαφήμιση
Η Alphabet, ιδιοκτήτρια μεταξύ άλλων της Google και του YouTube, δεν επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη στο τρίτο τρίμηνο προκαλώντας ανησυχία για τα διαφημιστικά προϊόντα της εταιρείας.
Ειδικότερα, η Alphabet ανακοίνωσε κέρδη 1,06 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 1,25 δολάρια ανά μετοχή.
Η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε στο 6% - από 9% που ήθελαν οι εκτιμήσεις - από 41% ένα χρόνο νωρίτερα, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει συνεχιζόμενη πτώση στα έσοδα για διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Εκτός από μια περίοδο στις αρχές της πανδημίας, είναι η πιο αδύναμη περίοδος ανάπτυξης από το 2013.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα της διαμορφώθηκαν στα 69,09 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 70,58 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα από διαφημίσεις του YouTube διαμορφώθηκαν στα 7,07 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 7,42 δισ. δολάρια. Μάλιστα, η διαφήμιση στο YouTube συρρικνώθηκε κατά 1,85%.
Τα έσοδα του Google Cloud διαμορφώθηκαν στα 6,9 δισ. δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 6,69 δισ. δολάρια., γνωρίζοντας συρρίκνωση κατά 1,58%
Τα συνολικά καθαρά έσοδα συρρικνώθηκαν κατά 26,5%
Μιλώντας σε επενδυτές, ο διευθύνων σύμβουλος Sundar Pichai σχολίασε ότι είναι «μια δύσκολη περίοδος στην αγορά διαφημίσεων».
Μάλιστα, για μια αμερικανική εταιρεία, το ισχυρό δολάριο κάνει τη ζωή πιο δύσκολη επειδή η πώληση των υπηρεσιών της σε όλο τον κόσμο γίνεται πιο ακριβή για τους πελάτες της.
Επιπλέον, αξίξει να αναφερθεί ότι η πανδημία ήταν μια αρκετά προσοδοφόρα περίοδος για την εταιρεία, καθώς οι άνθρωποι σπαταλούσαν πολλές ώρες στο διαδίκτυο, γεγονός που οδήγησε πολλές εταιρείες να επενδύσουν χρήματα στην διαδικτυακή διαφήμιση.
Ειδικότερα, η Alphabet ανακοίνωσε κέρδη 1,06 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 1,25 δολάρια ανά μετοχή.
Η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε στο 6% - από 9% που ήθελαν οι εκτιμήσεις - από 41% ένα χρόνο νωρίτερα, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει συνεχιζόμενη πτώση στα έσοδα για διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Εκτός από μια περίοδο στις αρχές της πανδημίας, είναι η πιο αδύναμη περίοδος ανάπτυξης από το 2013.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα της διαμορφώθηκαν στα 69,09 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 70,58 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα από διαφημίσεις του YouTube διαμορφώθηκαν στα 7,07 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 7,42 δισ. δολάρια. Μάλιστα, η διαφήμιση στο YouTube συρρικνώθηκε κατά 1,85%.
Τα έσοδα του Google Cloud διαμορφώθηκαν στα 6,9 δισ. δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 6,69 δισ. δολάρια., γνωρίζοντας συρρίκνωση κατά 1,58%
Τα συνολικά καθαρά έσοδα συρρικνώθηκαν κατά 26,5%
Μιλώντας σε επενδυτές, ο διευθύνων σύμβουλος Sundar Pichai σχολίασε ότι είναι «μια δύσκολη περίοδος στην αγορά διαφημίσεων».
Μάλιστα, για μια αμερικανική εταιρεία, το ισχυρό δολάριο κάνει τη ζωή πιο δύσκολη επειδή η πώληση των υπηρεσιών της σε όλο τον κόσμο γίνεται πιο ακριβή για τους πελάτες της.
Επιπλέον, αξίξει να αναφερθεί ότι η πανδημία ήταν μια αρκετά προσοδοφόρα περίοδος για την εταιρεία, καθώς οι άνθρωποι σπαταλούσαν πολλές ώρες στο διαδίκτυο, γεγονός που οδήγησε πολλές εταιρείες να επενδύσουν χρήματα στην διαδικτυακή διαφήμιση.
