Amazon: Μείωσε το adspend μετά από 17 χρόνια
Μείωση διαφημιστικής δαπάνης, κατά 100 εκατ. δολάρια, έκανε το 2020 η Amazon, η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο εδώ και 17 χρόνια.
«Οι δαπάνες προώθησης και διαφήμισης» παρέμειναν χωρίς μεταβολή στα 10,9 δισ. δολάρια σε σύγκριση με τα 11 δισ. του 2019, σημειώνοντας μικρή πτώση μόλις κάτω του 1%, σύμφωνα με ετήσιο report.
Είναι η πρώτη φορά που η Amazon έκοψε τις ετήσιες διαφημιστικές δαπάνες της από το μακρινό 2003, όταν οι δαπάνες της είχαν φτάσει συνολικά τα 109 εκατ. δολάρια. Ορισμένα online brands κατάφεραν να μειώσουν τις διαφημιστικές δαπάνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω της μεγάλης ζήτησης για ecommerce από τους καταναλωτές και μία προσωρινή πτώση στο κόστος αγοράς διαφημίσεων.
Στην περίπτωση της Amazon, οι ετήσιες πωλήσεις εκτινάχθηκαν 37%, φτάνοντας στα 386 δισ. δολάρια. Το marketing κόστος, του οποίου ένα μέρος είναι η διαφήμιση, αυξήθηκε κατά 17% φτάνοντας τα 22 δισ. δολάρια, αλλά μειώθηκε ως ποσοστό των καθαρών πωλήσεων.
Η Amazon παραμένει βασικός υποψήφιος να αποτελέσει τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο, μετά την περικοπή των δαπανών κατά 30% το 2018 (8,2 δισ. δολάρια) και κατά 34% το 2019 (11 δισ. δολάρια).
«Οι δαπάνες προώθησης και διαφήμισης» παρέμειναν χωρίς μεταβολή στα 10,9 δισ. δολάρια σε σύγκριση με τα 11 δισ. του 2019, σημειώνοντας μικρή πτώση μόλις κάτω του 1%, σύμφωνα με ετήσιο report.
Είναι η πρώτη φορά που η Amazon έκοψε τις ετήσιες διαφημιστικές δαπάνες της από το μακρινό 2003, όταν οι δαπάνες της είχαν φτάσει συνολικά τα 109 εκατ. δολάρια. Ορισμένα online brands κατάφεραν να μειώσουν τις διαφημιστικές δαπάνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω της μεγάλης ζήτησης για ecommerce από τους καταναλωτές και μία προσωρινή πτώση στο κόστος αγοράς διαφημίσεων.
Στην περίπτωση της Amazon, οι ετήσιες πωλήσεις εκτινάχθηκαν 37%, φτάνοντας στα 386 δισ. δολάρια. Το marketing κόστος, του οποίου ένα μέρος είναι η διαφήμιση, αυξήθηκε κατά 17% φτάνοντας τα 22 δισ. δολάρια, αλλά μειώθηκε ως ποσοστό των καθαρών πωλήσεων.
Η Amazon παραμένει βασικός υποψήφιος να αποτελέσει τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο, μετά την περικοπή των δαπανών κατά 30% το 2018 (8,2 δισ. δολάρια) και κατά 34% το 2019 (11 δισ. δολάρια).
