To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Από τη Leo Burnett ο σχεδιασμός του event Pamperthlon

Από τη Leo Burnett ο σχεδιασμός του event Pamperthlon

Τα Pampers της P&G, εμπνευσμένα από τους μικρούς καθημερινούς «άθλους» που κάνουν τα μωρά καθώς ανακαλύπτουν τον κόσμο γύρω τους, συνεργάστηκαν με τη Leo Burnett και οργάνωσαν το απίστευτα διασκεδαστικό Pamperthlon, με σκοπό να γιορτάσουν το λανσάρισμα των νέων Pampers Pants! Το Σάββατο 8 Ιουνίου, πολλοί (πολύ) μικροί και μεγάλοι συγκεντρώθηκαν στο Avenue Mall, όπου τα παιδιά μπορούσαν να ευχαριστηθούν δραστηριότητες ειδικά διαμορφωμένες για την ηλικία τους, αλλά και να κερδίσουν μοναδικά δώρα.

Η Leo Burnett, το creativeagency του Publicis Groupe Greece, εμπνεύστηκε από τα καθημερινά επιτεύγματα των μικρών μας «υπεραθλητών», αλλά και την άνεση που προσφέρουν τα Pampers στο ταξίδι της ανάπτυξης τους και σχεδίασε αυτήν την αξέχαστη εκδήλωση. Βασικοί παρουσιαστές της εκδήλωσης ήταν η Τζένη Θεωνά και ο Τάσος Ιορδανίδης, ενώ επιπλέον παρευρέθηκαν και δύο ειδικοί στην κινησιολογία για μικρά παιδιά, η Έρρικα Πρεζεράκου από το Replayce και η Αγγελική Λαλαγιάννη από το babymove.gr.

 

Ο Δημήτρης Σπιλιώτης, Head of Creative της Leo Burnett Greece, δήλωσε: «Κάθε βήμα, σύρσιμο, τέντωμα, αναπηδητό, σκαρφάλωμα, είναι και ένας μικρός άθλος για κάθε μωράκι στην προσπάθειά του να κατακτήσει τις κινητικές δεξιότητές του και να ανακαλύψει τον κόσμο. Και αυτό ακριβώς ήταν που λειτούργησε ως έμπνευση για εμάς, ώστε να δημιουργήσουμε το Pampethlon, το πρώτο αθλητικό event στην Ελλάδα για μωράκια και γονείς. Και είμαστε πραγματικά χαρούμενοι για αυτό».

Το Pamperthlon υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την event production agency The Magic Bus και το PR agency TouchPoint.

TAGS: Leo Burnett