To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Apple: Γίνεται χορηγός του Super Bowl Halftime Show

Apple: Γίνεται χορηγός του Super Bowl Halftime Show
Η Apple αποτελεί τον νέο χορηγό του ημιχρόνου του σόου Super Bowl, αντικαθιστώντας τον πρώην βασικό χορηγό, την Pepsi, ξεκινώντας με την επόμενη διοργάνωση, στις 12 Φεβρουαρίου 2023, στην Αριζόνα.

Η Apple τείνει να ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά το marketing της, επιλέγοντας συνήθως να παραμείνει high-end, αλλά η αντικατάσταση μιας μεγάλης εταιρείας καταναλωτικών αγαθών στη μεγαλύτερη διαφημιστική εκδήλωση στις ΗΠΑ δείχνει τη σημασία της μαζικής αγοράς για τον τεχνολογικό κολοσσό. Το κοινό δελτίο τύπου αναφορικά με τη νέα αυτή συνεργασία δείχνει πώς ο συνδυασμός μουσικής και αθλητισμού κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του αγώνα συνδυάζεται όμορφα με τη μακροχρόνια παρουσία της Apple στη μουσική. Η Apple θα έχει επίσης λόγο για την παραγωγή του γεγονότος καθώς και για την τηλεοπτική μετάδοση του show.

Ως χορηγός του Super Bowl 57, τα κοινωνικά κανάλια της Apple Music θα αρχίσουν να δημοσιεύουν τρέιλερ και αποκλειστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την εκδήλωση ενόψει της μεγάλης ημέρας. Μάλιστα, η Apple Music με tweet της επιβεβαίωσε την παρουσία της Ριάνα στη σκηνή του πρώτου Apple Music Super Bowl Halftime Show.

Η Apple έχει δείξει εδώ και καιρό τις προθέσεις της να αποκτήσει τα δικαιώματα για τα πιο σημαντικά γεγονότα στον αθλητικό κόσμο και, κατά συνέπεια, να εξασφαλίσει συνδρομητές για το Apple TV +. Μάλιστα, οι New York Times αναφέρουν πως η εν λόγω κίνηση θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για μια βαθύτερη σχέση, που θα εξελιχθεί τους επόμενους μήνες ή χρόνια.
TAGS: Super Bowl