BAAS DIGITAL: Brand Lift Study σε 5 Χώρες
Η BAAS DIGITAL πραγματοποίησε πρόσφατα μια σειρά από brand lift studies σε πέντε διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες για λογαριασμό της πολυεθνικής εταιρείας Flen Health, με την οποία διατηρεί μια πολυετή και επιτυχημένη συνεργασία. Ο στόχος της έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της ψηφιακής επικοινωνίας του brand Flaminal.
Στο πλαίσιο της ευρύτερης καμπάνιας, η BAAS DIGITAL δημιουργεί βίντεο και στατικό περιεχόμενο για ένα κοινό που αποτελείται από επαγγελματίες υγείας. Παράλληλα, εκτελεί το media setup και τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεων για κάθε χώρα, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και τη δημιουργία leads στις πέντε χώρες.
Μεθοδολογία και Αποτελέσματα των Brand Lift Studies
Τα brand lift studies πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα META και κατέγραψαν σημαντικά brand metrics όπως το Ad recall και το Brand Awareness. Αυτά τα studies απευθύνονται σε χρήστες που εκτίθενται στις διαφημίσεις του brand (focus group), αλλά και σε χρήστες που δεν είδαν τις διαφημίσεις (control group), με ερωτήσεις βασισμένες σε παγκοσμίως αποδεκτή μεθοδολογία, προσφέροντας μια αξιόπιστη και ποιοτική μέθοδο μέτρησης της αποτελεσματικότητας της κάθε καμπάνιας σε σχέση με τα παραδοσιακά media metrics, όπως impressions, clicks, και video views, που απεικονίζουν μόνο ποσοτικά την απόδοση μιας ενέργειας.
Η έρευνα στις πέντε χώρες διήρκησε ένα μήνα και ανέδειξε σημαντική αύξηση του ad recall και του brand awareness, επιβεβαιώνοντας την ποιότητα του δημιουργικού, τη σωστή στόχευση επαγγελματιών υγείας και τις τεχνικές διαφήμισης.
Ποσοστιαία Αύξηση "Ενθύμισης Διαφήμισης" (Ad-recall)
- Ολλανδία: +193,3%
- Βέλγιο (φλαμανδικά): +81,72%
- Βέλγιο (γαλλικά) και Λουξεμβούργο: +233,75%
- Ηνωμένο Βασίλειο: +87,96%
- Ιρλανδία: +128,94%
Ποσοστιαία Αύξηση Standard Brand Awareness
- Ολλανδία: +10,93%
- Βέλγιο (φλαμανδικά): +36,21%
- Βέλγιο (γαλλικά) και Λουξεμβούργο: +30,86%
- Ηνωμένο Βασίλειο: +110,93%
- Ιρλανδία: +24,64%
Τα brand lift studies αποτελούν μια υπηρεσία που η BAAS DIGITAL παρέχει σταθερά στους πελάτες της (όπου το media budget επιτρέπει τη διενέργεια τέτοιας έρευνας), διασφαλίζοντας ότι η διαφημιστική τους επένδυση θα φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Μετρώντας την πραγματική επίδραση μιας καμπάνιας στο στοχευμένο κοινό, επιτυγχάνεται μια σχέση απόλυτης διαφάνειας με τους πελάτες και δίνεται η δυνατότητα για έγκαιρες βελτιστοποιήσεις, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο.