Budget 7,8 εκατ. για το «Ελλάδα 2.0»

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0”, για το έτος 2025, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί με πόρους της Τεχνικής Βοήθειας Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, ενέκρινε μέσα στο καλοκαίρι η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Το εν λόγω πρόγραμμα ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 7.879.456 ευρώ.
Yπενθυμίζεται πως, όπως έχει γράψει το Business Today από την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου, το Υπουργείο Οικονομικών έχει αναθέσει στην Cream την σύμβαση με αντικείμενο τον «Σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακής τηλεοπτικής καμπάνιας με σκοπό την προβολή στο ευρύ κοινό, της συμβολής των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης – Ελλάδα 2.0», συνολικής δαπάνης ύψους 35.960 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σκοπός του έργου είναι η ανάδειξη και η διευκόλυνση κατανόησης προς το ευρύ κοινό του αντίκτυπου των έργων και δράσεων του Ταμείου Ανάκαμψης στην καθημερινότητα των πολιτών.
Στο πλαίσιο αυτό, αντικείμενο του έργου αποτελεί:
Α) Εκπόνηση πλάνου μέσων για ΜΜΕ (media plan) επικεντρωμένου σε τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής εμβέλειας, παρακολούθηση
Β) Παροχή υπηρεσιών δημιουργικού σχεδιασμού, ανάπτυξη σεναρίου και παραγωγής διαφημιστικής ταινίας, διάρκειας έως 60”, στοχευμένου για προβολή σε τηλεοπτικούς σταθμούς των έργων και δράσεων του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΕΣΑΑ) «Ελλάδα 2.0».
Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 5 μηνών και προσφορές είχαν επίσης υποβάλλει η Birdie και η Job Advertising.