Chanel: Στην RKCR/Y&R η παγκόσμια διαφήμιση

Η Chanel προχώρησε στην πρόσληψη της Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, έπειτα από spec που πραγματοποιήθηκε μεταξύ εταιρειών του ομίλου WPP.
Η γαλλικός οίκος γυναικείων προϊόντων δημιουργούσε in-house Μέχρι πρότινος την παγκόσμια διαφήμισή της, ενώ έχει επενδύσει σημαντικά ποσά για διεθνείς καμπάνιες, όπως τα 42 εκατομμύρια δολάρια που ξόδεψε για ένα μικρό φιλμ με τη Nicole Kidman το 2004.
Οι εταιρείες τις οποίες νίκησε η RKCR/Y&R για να αναλάβει τον λογαριασμό, ήταν οι J Walter Thompson London και Ogilvy & Mather London. Σημειώνεται πως η Chanel συνεργάζεται με τον WPP από το 2013, όταν του ανέθεσε τον χειρισμό των παγκόσμιων media.
Η γαλλικός οίκος γυναικείων προϊόντων δημιουργούσε in-house Μέχρι πρότινος την παγκόσμια διαφήμισή της, ενώ έχει επενδύσει σημαντικά ποσά για διεθνείς καμπάνιες, όπως τα 42 εκατομμύρια δολάρια που ξόδεψε για ένα μικρό φιλμ με τη Nicole Kidman το 2004.
Οι εταιρείες τις οποίες νίκησε η RKCR/Y&R για να αναλάβει τον λογαριασμό, ήταν οι J Walter Thompson London και Ogilvy & Mather London. Σημειώνεται πως η Chanel συνεργάζεται με τον WPP από το 2013, όταν του ανέθεσε τον χειρισμό των παγκόσμιων media.