To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Χαρά Κουτέλου: Η γνώση και η εμπειρία είναι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα

Χαρά Κουτέλου: Η γνώση και η εμπειρία είναι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα

H Publicitas ξεκινά την νέα δεκαετία αλλάζοντας το όνομα της σε Globvy και η Χαρά Κουτέλου Γενική Διευθύντρια της εταιρείας μας δίνει τις λεπτομέρειες για την στρατηγική της αλλά και την πρόσφατη ημερίδα, που διοργάνωσε.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Η εταιρεία Publicitas, που συνεργάζεται με τα πιο σημαντικά διεθνή ΜΜΕ, παρέχοντας λύσεις διαφημιστικής επικοινωνίας των Ελληνικών εταιρειών σε όλο τον κόσμο στις 6 Φεβρουαρίου διοργάνωσε ημερίδα με θέμα τις «Νέες τάσεις στη διαφήμιση & αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας στο εξωτερικό, με έμφαση στην αγορά της Αγγλίας, Γαλλίας & Γερμανίας». Στελέχη από διεθνείς Ομίλους επικοινωνίας από τις εταιρείες Gruner+Jahr (Stern, Lufthansa Magazin, Geo), Deutsche Welle, Le Monde & media experts ανέλυσαν τις εξελίξεις στα διεθνή ΜΜΕ, τη μετα-Brexit εποχή, τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά & τη διαδικασία λήψης αποφάσεων ανά αγορά, όσον αφορά τον τρόπο ζωής τους, συμπεριλαμβανομένης και της επιλογής τουριστικού προορισμού των διακοπών τους. Με αυτή την αφορμή μιλήσαμε με τη Χαρά Κουτέλου, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, όχι μόνο για την συγκεκριμένη ημερίδα και όλα όσα ακούστηκαν εκεί, αλλά και για την φιλοσοφία, της στρατηγική και τα επόμενα βήματα της Globvy πλέον.

Η Publicitas έχει να επιδείξει περισσότερα από 40 χρόνια λειτουργίας στην Ελληνική αγορά. Ποιες στιγμές ξεχωρίζουν σε αυτή την πορεία και ποια θα λέγατε πως είναι τα χαρακτηριστικά που έχουν οδηγήσει σε αυτή την μακρά και επιτυχημένη διαδρομή;

Πράγματι, η Publicitas δραστηριοποιείται για περισσότερα από 40 έτη στην Ελληνική αγορά. Είναι το μοναδικό γραφείο στην Ελλάδα που διαθέτει την κατάλληλη υποδομή και εκπαιδευμένο προσωπικό για να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης των Ελληνικών εταιρειών σε αγορές του εξωτερικού.

Στην διάρκεια των ετών, η εταιρεία εξελίσσεται και ακολουθεί τις παγκόσμιες τάσεις. Η πιο σημαντική αλλαγή, η οποία επιτεύχθηκε βήμα – βήμα είναι η μετάβασή της από media sales house σε ένα all foreign media house. Η κινητήριος δύναμη αυτής της εξέλιξης ήταν οι άνθρωποί της. Με μακρά εμπειρία στον χειρισμό των μέσων ΜΜΕ εξωτερικού & γνώση του αντικειμένου τους, έχουν το know how για την επιτυχή ολοκλήρωση των projects που αναλαμβάνουν. Εξάλλου, όπως γνωρίζετε, η διαφήμιση είναι κυρίως το ταλέντο των ανθρώπων που τη στελεχώνουν.



Ξενάγηση στις συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Ποιες ακριβώς υπηρεσίες και λύσεις προσφέρει η Publicitas;

Η Publicitas, είναι all media house σε αγορές του εξωτερικού. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να υλοποιήσουμε διαφημιστικά προγράμματα σε offline & online media υποδεικνύοντας παράλληλα την κατάλληλη στρατηγική επικοινωνίας ανά χώρα. Επίσης, στο πλαίσιο των εργασιών μας, σε τακτικά διαστήματα ενημερώνουμε τους πελάτες μας για έρευνες που τους αφορούν, εξελίξεις στον τομέα των ΜΜΕ εξωτερικού, προσφορές και ευκαιρίες που προκύπτουν στα διεθνή ΜΜΕ κλπ.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια από τα σημαντικά διεθνή ΜΜΕ, με τα οποία συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με τα πιο σημαντικά ΜΜΕ (ανά κατηγορία) σε όλο τον κόσμο, και προτείνουμε εκείνα που σε κάθε project είναι τα πιο κατάλληλα. Ωστόσο, μια συνεργασία που ξεχωρίζουμε είναι εκείνη με το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο της Deutsche Welle, το οποίο είναι free to air σε 652 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο.

Πρόσφατα διοργανώσατε ημερίδα με θέμα τις «Νέες τάσεις στη διαφήμιση & αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας στο εξωτερικό, με έμφαση στην αγορά της Αγγλίας, Γαλλίας & Γερμανίας». Ποια θα λέγατε πως ήταν τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν στο πλαίσιο της;

Η ημερίδα της Publicitas πραγματοποιήθηκε στο μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης την Πέμπτη 6/2/2020. Εκπρόσωποι από τις Deutsche Welle, Le Monde, Stern, Lufthansa Magazine και Geo, καθώς και Digital Media experts, χαρτογράφησαν το τοπίο των media και τις τάσεις ανά αγορά.

Επιγραμματικά, αναφέρθηκε ότι:

• Στην Αγγλία, Γαλλία και Γερμανία, η τηλεόραση και το web αποτελούν τα βασικά μέσα για να επιτύχουμε reach, brand and performance.

• Ωστόσο, στις αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας το print παραμένει δυνατό και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο media mix των πλάνων προβολής, ειδικά για διαφημιζομένους από τον τουριστικό τομέα με μεσαία επίπεδα διαφημιστικών κονδυλίων.

• H DW -Deutsche Welle- προσδιόρισε με ακρίβεια τα οφέλη για τους διαφημιζομένους από την χρήση των δορυφορικών καναλιών, όπως είναι η παράλληλη κάλυψη πολλών χωρών, ένα εξαιρετικό περιβάλλον που αναδεικνύει το προϊόν και ένα πολύ σημαντικό upscale κοινό με υψηλή αγοραστική δύναμη.

• Όσον αφορά στη digital επικοινωνία, η χρήση apps, digital audio και τεχνιτής νοημοσύνης για programmatic buying online & offline media, π.χ. outdoor, θα είναι ανοδική.

• Η απαγόρευση των 3rd party cookies από τη Google το 2022, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο στόχευσης των κοινών.

Τέλος, όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι ανεξάρτητα από το ύψος της διαφημιστικής επένδυσης, είναι σημαντικό να υπάρχουν σαφείς και ξεκάθαροι στόχοι και στενή συνεργασία με τα media agencies, ώστε να βελτιώνεται η αποδοτικότητα της καμπάνιας κατά την διάρκεια της υλοποίησής της.

Οι ομιλητές Jannik Welk, Katrin Adler (Gruner + Jahr), Sabrina Winand, Brigitte Goletz (Deutsche Welle), Frederic Meixner (Groupe Le Monde), Nick Wood (All Response Media) και Ben Myers (Advant Technology) με τον συντονιστή του panel discussion Αθανάσιο ‘Ελλις, Διευθυντή της αγγλόφωνης έκδοσης της εφημερίδας «Καθημερινή»

Στην ημερίδα και όσον αφορά τις νέες τάσεις για το 2020 έγινε λόγος, μεταξύ άλλων, για το In App Advertising, το Programmatic Audio, την Τεχνητή Νοημοσύνη, το Contextual Targeting και το Multiplatform PPC. Αυτά προφανώς στις ώριμες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία. Ποιες από τις τάσεις αυτές βλέπετε να είναι εφικτό να εισαχθούν και να επικρατήσουν στην Ελλάδα;

Τηρουμένων των αναλογιών, οι περισσότερες από τις παραπάνω τάσεις θα ενσωματωθούν και στην Ελληνική αγορά στην πάροδο των ετών. Για παράδειγμα, στην Αγγλία είναι θεαματική η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης σε Outdoor. Ο λόγος αυτής της αλλαγής οφείλεται στη μετατροπή του outdoor από print σε digital, του οποίου το κόστος καθορίζεται από τα impressions που αγοράζει ο διαφημιζόμενος.

Υπάρχουν άλλες τάσεις και ζητήματα που βλέπετε εσείς να αναδύονται και να μας απασχολούν ιδιαίτερα στα επόμενα χρόνια;

Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθούν οι συντονισμένες δράσεις των ΜΜΕ σε μεγάλες Ευρωπαϊκές αγορές έναντι του GAFA Google/Amazon Facebook/Apple.

Μέσα σε αυτό το ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον ποια είναι η θέση της Publicitas; Πώς επιχειρεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις;

H Publicitas ξεκινά την νέα δεκαετία αλλάζοντας το όνομα της. Το νέο όνομά της είναι Globvy ο συνδυασμός του Globe + View, είναι ένας σύγχρονος συνδυασμός που υποδεικνύει τον προσανατολισμό μας.

Η συνεργασία μας με τα media στο εξωτερικό, μας βοηθά να εξελισσόμαστε και να παρακολουθούμε πολύ στενά τις αλλαγές όπως διαμορφώνονται σε κάθε αγορά.

Ποιο είναι το πλάνο σας για το μέλλον; Που πρόκειται να εστιάσετε και ποια βήματα προγραμματίζετε;

Το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα δεν επιτρέπει μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς. Όλα είναι σχετικά και ευμετάβλητα. Ωστόσο, επειδή το μέλλον, χτίζεται στα θεμέλια του παρελθόντος, είναι πολύ σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με βάση τις εταιρικές μας αξίες, που είναι η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, η επίτευξη των στόχων, ο σεβασμός στα χρήματα των πελάτων μας και η διαπροσωπική εμπιστοσύνη στις σχέσεις μεταξύ της εταιρείας, ΜΜΕ & πελάτων. Ακόμη, στόχος μας είναι να ακολουθούμε τις εξελίξεις στα διεθνή ΜΜΕ και να τις ενσωματώνουμε στις προτάσεις μας, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Γιατί να έρθει κάποιος στην Publicitas και να μην πάει κατευθείαν στα ΜΜΕ ή ένα media agency στο εξωτερικό;

Είναι μια ερώτηση που μας ενδιαφέρει πολύ να απαντήσουμε με ακρίβεια. Πολλοί πιστεύουν ότι η δραστηριότητά μας στην Ελλάδα είναι μειονέκτημα, αλλά, αντίθετα, για εμάς οι γνώσεις μας, η εμπειρία και η λειτουργία της εταιρείας στην Ελλάδα αποτελούν συνδυαστικά το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Τα Ελληνικά brands τα γνωρίζουμε πολύ καλά αφού ζούμε μαζί τους, τα καταναλώνουμε και τα χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας. Έτσι, μπορούμε να προσδώσουμε στην επικοινωνία του προϊόντος ή της υπηρεσίας την αξία που της αρμόζει και να επιλέξουμε το κατάλληλο περιβάλλον που θα εμφανιστεί. Για παράδειγμα, έχουμε δει στο παρελθόν καταχώρηση ούζου σε Γερμανικό ταξιδιωτικό περιοδικό μονοθεματικού περιεχομένου για το Dubai!! Αυτό σημαίνει ότι η διαφημιστική επένδυση και το μήνυμα έχασαν τελείως τον στόχο τους.

Ακόμη, έχοντας απ’ ευθείας σχέση με τα διεθνή ΜΜΕ είμαστε σε θέση να μεγιστοποιούμε τα οφέλη δημοσιότητας για τους πελάτες μας.


TAGS: Publicitas