Clark: Λυπηρή για όλους η υπόθεση με τον Martinez

Η CEO της DDB Worldwide Βορείου Αμερικής, Wendy Clark υποστήριξε πως η βιομηχανία πρέπει να "παραμείνει ανήσυχη" γύρω από τη συζήτηση για τα ζητήματα ισότητας φύλων και διαφορετικότητας, κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του ετήσιου Transformation συνεδρίου της American Association of Advertising Agencies.
Το έμπειρο marketing στέλεχος με θητεία στην Coca Cola, που δεν έχει συμπληρώσει ακόμα τρεις μήνες παρουσίας στο νέο της ρόλο στη DDB τόνισε πως η αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του WPP και του πρώην CEO της JWT, Gustavo Martinez "είναι εξαιρετικά λυπηρή για όλους τους εμπλεκόμενους". "Πρέπει να παραμείνουμε εστιασμένοι στη συζήτηση αυτή. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να γίνει διάλογος, όταν κάτι δεν πάει καλά" επισήμανε η Clark, ξεκαθαρίζοντας πως η βιομηχανία οφείλει να κρίνει και μετρήσει τον εαυτό της.
Κατά τη θητεία της στην Coke, η Clark ηγήθηκε του συμβουλίου γυναικείας ηγεσίας και υποστήριξε πως όταν το ανέλαβε, η εταιρεία είχε γυναίκες στο 19% των ηγετικών ρόλων, ενώ όταν αποχώρησε, στο τέλος του 2015, το ποσοστό είχε ανέβει στο 32%.
Σε άλλο μέρος της ομιλίας της, επισήμανε πως οι εταιρείες σήμερα, οφείλουν να βοηθούν τους πελάτες να συνειδητοποιήσουν τις αναποτελεσματικές πρακτικές μέσα στους οργανισμούς τους και, ταυτόχρονα, να κατανοήσουν τις πιέσεις και προκλήσεις που τους θέτουν καθημερινά οι brand marketers.
Το έμπειρο marketing στέλεχος με θητεία στην Coca Cola, που δεν έχει συμπληρώσει ακόμα τρεις μήνες παρουσίας στο νέο της ρόλο στη DDB τόνισε πως η αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του WPP και του πρώην CEO της JWT, Gustavo Martinez "είναι εξαιρετικά λυπηρή για όλους τους εμπλεκόμενους". "Πρέπει να παραμείνουμε εστιασμένοι στη συζήτηση αυτή. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να γίνει διάλογος, όταν κάτι δεν πάει καλά" επισήμανε η Clark, ξεκαθαρίζοντας πως η βιομηχανία οφείλει να κρίνει και μετρήσει τον εαυτό της.
Κατά τη θητεία της στην Coke, η Clark ηγήθηκε του συμβουλίου γυναικείας ηγεσίας και υποστήριξε πως όταν το ανέλαβε, η εταιρεία είχε γυναίκες στο 19% των ηγετικών ρόλων, ενώ όταν αποχώρησε, στο τέλος του 2015, το ποσοστό είχε ανέβει στο 32%.
Σε άλλο μέρος της ομιλίας της, επισήμανε πως οι εταιρείες σήμερα, οφείλουν να βοηθούν τους πελάτες να συνειδητοποιήσουν τις αναποτελεσματικές πρακτικές μέσα στους οργανισμούς τους και, ταυτόχρονα, να κατανοήσουν τις πιέσεις και προκλήσεις που τους θέτουν καθημερινά οι brand marketers.