To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Creativity is honesty

Creativity is honesty
H Eλίνα Καραγιάννη, Γενική Διευθύντρια και η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity, μέλος της V+O Greece, μιλούν με... ειλικρίνεια για το rebranding, τους στόχους και τις προκλήσεις της εταιρείας.

1. Η Unlimited Creativity λάνσαρε το ανανεωμένο της brand identity. Τι σας οδήγησε σε αυτή την κίνηση; Ποιες συνθήκες και εξελίξεις έφεραν το rebranding;



Βασιλική Πέππα, Creative Director: Το 2004, όταν ξεκινήσαμε την Unlimited σε ένα μικρό γραφείο στο Χαλάνδρι, οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές. Η αγορά πολύ διαφορετική. Εμείς ήμασταν πολύ διαφορετικές. Από τότε μέχρι σήμερα καταφέραμε να εξελίξουμε την εταιρεία και τις υπηρεσίες μας, να αναπροσαρμόσουμε τον τρόπο που δουλεύουμε και να διευρύνουμε το πελατολόγιό μας. Επιπλέον, έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε μια ομάδα με υπέροχους, δημιουργικούς ανθρώπους και κάθε ένας συμπληρώνει με το δικό του τρόπο την εικόνα της Unlimited. Όλα τα παραπάνω μας έκαναν να συνειδητοποιήσουμε ότι η παλιά μας εικόνα υπηρέτησε με το παραπάνω το σκοπό της: μας έφερε ως εδώ με επιτυχία. Και ότι ήρθε η στιγμή να δημιουργήσουμε μια νέα εικόνα που να αντικατοπτρίζει όλα αυτά που έχουμε καταφέρει να είμαστε σήμερα!

2. Τι ξεχωρίζετε από αυτή την διαδρομή των 15 ετών; Ποιες είναι οι σημαντικότερες στιγμές αλλά ποιες και οι κύριες προκλήσεις που ζήσατε;



Eλίνα Καραγιάννη, Γενική Διευθύντρια: Η διαδρομή μας αυτά τα 15 χρόνια είναι γεμάτη από εναλλαγές. Ένα ταξίδι γεμάτο, που αξίζει την κάθε του στιγμή. Λένε ότι «Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Έτσι συνέβη και με την Unlimited. H αρχή έγινε με την είσοδό μας στην οικογένεια της V+O Greece, το 2007. Mε την απόλυτη στήριξη μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες επικοινωνίας στην Ελλάδα, μπήκαμε δυναμικά στο χώρο της corporate επικοινωνίας και μαθαίνοντας δίπλα στους καλύτερους καταφέραμε να δώσουμε τη δική μας δημιουργική ματιά. Παρόλο που το ξεκίνημά μας, έπεσε πολύ κοντά στην αρχή της οικονομικής κρίσης καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες και να αναπτύξουμε την ομάδα και το πελατολόγιό μας. Μεγάλη στιγμή για την εταιρεία μας ήταν η πρώτη μας διεθνής διάκριση στα GWA IPRA για την Astra Zeneca και τα πρώτα μας Εrmis Awards για την Cosmote, καθώς τότε πρώτη φορά νιώσαμε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο, ότι κάνουμε κάτι καλά!

3. Υπάρχουν κάποια projects και συνεργασίες που ξεχωρίζετε επίσης;

Β.Π.: Πιστεύω ειλικρινά ότι κάθε project, κάθε σχέση με τους συνεργάτες και πελάτες μας μάς εξελίσσει, μας πάει μπροστά. Θεμέλιο είναι ο σεβασμός, η ειλικρίνεια και η εμπιστοσύνη, πέρα από τη δημιουργικότητα. Mερικά από τα projects και τις συνεργασίες που ξεχωρίζουμε και μας κάνουν να ξεχωρίζουμε είναι: η μακρόχρονη συνεργασία μας με την ΜΥΤΙLINEOS, την Cosmote, την ΑVIS, τη Lamda Development, την Εlval Halcor, τη GSK, το Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας, το Amada Colossos Resort, τη Pharmasept, την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) κ.α. Δε μπορώ όμως να μην αναφερθώ και σε projects που το καθένα, με το δικό του τρόπο, αποτέλεσαν ορόσημα για την εταιρεία μας: τις ενέργειες για τα 100 χρόνια NIVEA, τις καμπάνιες για την AVIS (Leasing και Rent a Car), το rebranding του Αmada Colossos Resort, την Έρευνα Στιγμής για την Cosmote, το rebranding για τις Συγκοινωνίες Αθηνών. Και φυσικά, το διεθνώς βραβευμένο σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου Peloponnese – Greece beyond the obvious, που κέρδισε το χρυσό βραβείο στα φετινά Νew York Festivals TV&Film Awards και το οποίο ελπίζουμε ότι θα μας φέρει κι άλλες ακόμα διακρίσεις.

4. Ποια είναι η φιλοσοφία της Unlimited Creativity; Ποιες είναι οι βασικές της αξίες και ο τρόπος που λειτουργεί;

E.K.: H φιλοσοφία μας είναι να είμαστε αληθινοί σε κάθε στάδιο των συνεργασιών μας. Αληθινοί με τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας. Η μεγαλύτερη μας αξία είναι ο σεβασμός. Από την αρχή δώσαμε χώρο στην αξία του κάθε μέλους της ομάδας ξεχωριστά. Οι μονάδες φτιάχνουν τις ομάδες και εμείς αναζητάμε αυτό το στοιχείο σε κάθε μέλος της ομάδας μας. Να καταθέτει καθημερινά την δική του αλήθεια, τον τρόπο που προσεγγίζει τα πράγματα, τις ιδέες του, την έμπνευσή του, την ψυχή του. Honestly αυτή είναι η δική μας αλήθεια. Ένα ελεύθερο περιβάλλον που χωράει κάθε φωνή. Μια linear ιεραρχία, με ρόλους και απόλυτα πελατοκεντρική προσέγγιση.

5. Ποια λογική έχει ακολουθηθεί όσον αφορά την νέα οπτική ταυτότητα της εταιρείας; Πως κινηθήκατε σχεδιαστικά;

Β.Π.: Προσπαθήσαμε να βρούμε ποιο είναι αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μας, αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε και να κρατάμε συνεργασίες και σχέσεις χρόνων με τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες μας και τους πελάτες μας. Το αποτέλεσμα ήταν περισσότερο συνειδητοποίηση παρά ανακάλυψη. Για εμάς η ειλικρίνεια ήταν το χαρακτηριστικό-συνδετικός κρίκος. Creativity is Honesty. Σχεδιαστικά λοιπόν κινηθήκαμε σε καθαρές, minimal φόρμες που αντανακλούν απλότητα και ουσία, δώσαμε με ποπ χρώματα ένταση, ως φόρο τιμής στη δημιουργικότητά μας, προσθέτωντας ταυτόχρονα εύκαμπτες γραμμές, γεμάτες κίνηση συμβολίζοντας έτσι τον χαρακτήρα μας.

6. Ποια είναι η «υπόσχεση» της Unlimited Creativity στους πελάτες; Tι υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει και τι projects να υλοποιήσει;

E.K.: Το ίδιο το μανιφέστο της Unlimited Creativity. Είμαστε εδώ δίπλα σας, για να δουλέψουμε μαζί για κάθε ανάγκη. Ακούμε με προσοχή και ενσυναίσθηση. Μπαίνουμε στη θέση σας και από τη δική μας οπτική γωνία δίνουμε λύσεις και προτάσεις. Και αυτό κάνουμε με συνέπεια κάθε μέρα. Το σύνολο των υπηρεσιών μας είναι 360ο - If it’s creative, we’ve got it. Όλα αυτά τα χρόνια εξυπηρετώντας ζητούμενα ενός πολύ μεγάλου και ευρύ πελατολογίου, «περπατήσαμε» σε διάφορα δημιουργικά μονοπάτια, διαφορετικών αγορών. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε μια πιο ολιστική ματιά καλύπτοντας δημιουργικές ανάγκες τόσο σε ΑΤL, TVCs, ads, print, events και BTL ενέργειες όσο και σε πιο εξειδικευμένες προσεγγίσεις design, branding, PR campaigns, Brand Strategy και internal campaigns.

7. Ποια πλεονεκτήματα θα λέγατε πως προσφέρει το γεγονός πως η Unlimited Creativity αποτελεί μέρος ενός σημαντικού ομίλου όπως το V+O Group;

E.K.: Γνώση, εμπειρία, στρατηγική σκέψη, να μην εφησυχάζουμε ποτέ. Αυτά είναι τα assets που μοιραζόμαστε με τη V+O. Είμαστε μέλος μιας ευρύτερης ομάδας με διαφορετικά ταλέντα, δεξιότητες και κουλτούρες που μοιραζόμαστε, εκτός από ένα ευρύ πελατολόγιο, το ίδιο όραμα και τις ίδιες αξίες. Λειτουργούμε ως ένα και αυτό από μόνο του είναι ένα μεγάλο προνόμιο για μας.

8. Τι επιφυλάσσει το μέλλον για την Unlimited Creativity; Τι σχεδιάζετε για την συνέχεια;

Β.Π.: Τόσα χρόνια μεγαλώνουμε την εταιρεία μας με συνέπεια και πολλή δουλειά. Η αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε είναι η κινητήριος δύναμη να συνεχίζουμε την προσπάθεια αυτή με το ίδιο πάθος. Στα σχέδιά μας είναι να μεγαλώσουμε κι άλλο την ομάδα μας, να διευρύνουμε τις συνεργασίες μας κρατώντας όλα τα χαρακτηριστικά που μας ξεχωρίζουν: ευελιξία, αμεσότητα, δημιουργικότητα, σεβασμός, ειλικρίνεια. Συνεχίζουμε χωρίς να ξεχνάμε ποιοι είμαστε και πώς ξεκινήσαμε.