To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαφήμιση: Τα πάντα ρει και ουδέν μένει

Διαφήμιση: Τα πάντα ρει και ουδέν μένει
Διαφήμιση: Τα πάντα ρει και ουδέν μένει

Η άποψη του Δ. Κόρδα, όπως αυτή δημοσιεύτηκε στο campaign...

Γράφω το συγκεκριμένο άρθρο την Καθαρά Δευτέρα. Θεωείται μια από τις σημαντικότερες θρησκευτικές εορτές και ξεκινά την περίοδο 40 ημερών, στην πορεία προς το Πάσχα. Παράλληλα, αντιμετωπίζεται ως η αρχή της Άνοιξης. Έπειτα από τρεις μέρες συνεχούς βροχής, ο ήλιος λάμπει ξανά σε έναν καθαρό ουρανό και δεν μπορώ παρά να καταγράψω τον παραλληλισμό: πέντε χρόνια μετά την έναρξη της χειρότερης κρίσης στην Ελλάδα έπειτα από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, βλέπουμε τα πρώτα σημάδια ενός λαμπρότερου μέλλοντος.

Η Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει τρομερές δυσκολίες και πολλές αλλαγές. Μια χώρα που κάποτε είχε εμπιστοσύνη στον εαυτό της, έχει χάσει το 1/4 της οικονομίας της, η ανεργία ανέρχεται σε 27% (και σε διπλάσιο ποσοστό για τους νέους), οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν συρρικνωθεί και η καταναλωτική αγοραστική σύναμη έχει περιοριστεί σημαντικά. Στην πραγματικότητα, είναι αρκετά δύσκολο να αντιμετωπιστεί αυτό το σχίσμα στον κοινωνικό ιστό. Παρ\' όλα αυτά, καθώς τα φώτα πέφτουν σε άλλες περιοχές του κόσμου, η ιστορία που ξεδιπλώνεται, χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία κι ελαστικότητα. Η Ελλάδα συνεχίζει, δεν έχει καταρρεύσει. Προσπαθεί να ξανασηκωθεί και να διώξει από πάνω της τη σκόνη. Οι Έλληνες επανεφεύρουν τους εαυτούς τους και μαθαίνουν να ζουν μέσα στις νέες συνθήκες. Παρά τις δυσκολίες, αρκετοί αισθάνονται πως οι αλλαγές γίνονται για καλό σκοπό.

Σε μια χώρα που είναι γνωστή για τη φιλοσοφία της, θεωρείται λογική η φράση του Ηράκλειτου: \"Τα πάντα ρε και ουδέν μένει\". Αυτή είναι η αλήθεια για την Ελλάδα και για τη διαφημιστική βιομηχανία. Η δαπάνη στα media έχει μειωθεί κατά 70% περίπου, σε σύγκριση με τα προ κρίσης δεδομένα, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Παρ\' όλα αυτά, αυτοί από εμάς που παραμένουν στο χώρο, γίνονται πιο δυνατοί. Μέσα σε λίγα χρόνια, έχουμε βοηθήσει τα ελληνικά και διεθνή brands μέσα από τις δραστικές αλλαγές στην επικοινωνία, να επανεφεύρουν και αυτά τον εαυτό τους, από το να μιλάμε για την ελληνικότητα και την υποστήριξη της χώρας μέχρι την εστίαση στην τοπική τους προέλευση.

\"\"

Σήμερα, η έμφαση έχει μετατοπιστεί και πάλι. Οι έννοιες \"Ελληνικός\" και \"ντόπιος\" έχουν γίνει δευτερεύουσες προτεραιότητες για τους καταναλωτές. Τα περιορισμένα μπάτζετ τους έχουν καταστήσει την αξία και την επικοινωνία που βασίζεται στην τιμή, σε κεντρικές έννοιες. Η πρόκληση για εμάς σήμερα είναι να βρούμε νέους και σχετικούς τρόπους για να επικοινωνήσουμε τα μηνύματα που σχετίζονται με την αξία με ελκυστικούς τρόπους, παρέχοντας παράλληλα απρόσκοπτες, αλλά όχι τυποποιημένες brand εμπειρίες. Τα νέα ψηφιακά εργαλεία είναι ιδανικά για την προσφορά μηνυμάτων αξίας, με τα οποία οι άνθρωποι θέλουν να ταυτιστούν και να εκτιμήσουν, ιδιαίτερα στις συνθήκες της σημερινής ελληνικής οικονομίας.

Επιπλέον, έχουμε βιώσει τη γέννηση ελληνικών start-ups, οι οποίες θα εξελιχθούν σε ισχυρά brands στο μέλλον. Δουλειά μας είναι να τις υποστηρίξουμε και να τις καθοδηγήσουμε.

Η Ελλάδα προχωράει μπροστά και πρέπει να επανεφεύρουμε τους εαυτούς μας για να ευδοκιμήσουμε σε αυτό το νέο μέλλον. Λειτουργώντας κατ\' αυτό τον τρόπο, παίζουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος και είμαι αισόδοξος σχετικά με όσα αυτό θα μας φέρει.