To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαφημιστικές εταιρείες: Σταθερότητα το 2020

Διαφημιστικές εταιρείες: Σταθερότητα το 2020

Σταθερότητα χαρακτήρισε την αγορά διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για το 2020, όπως προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς 63 εκ των μεγαλύτερων επιχειρήσεων της χώρας, που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports.

Συγκεκριμένα, τα συνολικά μικτά κέρδη μειώθηκαν οριακά κατά 0,89% ξεπερνώντας τα 97,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 98,5 εκατ. ευρώ του 2019. Ο δε συνολικός κύκλος εργασιών των 58 εταιρειών μειώθηκε -παρά τις ιδιαιτερότητες της περσινής χρονιάς- κατά 4,72% από τα 331,1 εκατ. ευρώ του 2019 στα 315,5 εκατ. ευρώ το 2020. Επίσης, τα συνολικά κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 7% από τα 10,9 εκατ. ευρώ του 2019 στα 10,1 εκατ. ευρώ το 2020, με την κάμψη και σε αυτή την περίπτωση -αν και μεγαλύτερη- να είναι μονοψήφια.

Στην κατάταξη με βάση τα μικτά αποτελέσματα του 2020, την πρώτη πεντάδα (με σειρά εμφάνισης) αποτελούν οι Bold Ogilvy (15,37 εκατ. ευρώ με άνοδο 50,87%), Publicis Groupe-MMS Communications Ελλάς (9,5 εκατ. ευρώ και άνοδος 5,21%), The Newtons Laboratory (6,4 εκατ. ευρώ με άνοδο 1,25%), DBB (6 εκατ. ευρώ και άνοδος 24,08%) και McCann Erickson (5,1 εκατ. ευρώ και κάμψη 16,97%). Στην έκτη θέση ακολουθεί η Spot Thompson (5,1 εκατ. ευρώ και υποχώρηση 13,11%), στην οποία, βέβαια, αν προσμετρηθούν και τα μεγέθη της Wunderman (694 χιλιάδες ευρώ), βρίσκεται στο top 5.

Καθώς όμως η κατάταξη βασίζεται στους εταιρικούς ισολογισμούς, την συναντάμε αμέσως μετά την πρώτη πεντάδα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι προαναφερθείσες έξι εταιρείες είναι και οι μόνες που κινήθηκαν πάνω από το «ψυχολογικό όριο» των 5 εκατ. ευρώ όσον αφορά τα μικτά τους αποτελέσματα την περασμένη χρονιά.

Δείτε τον αναλυτικό πίνακα εδώ.