To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Diageo: Νέα διαφημιστική καινοτομία

Diageo: Νέα διαφημιστική καινοτομία
Diageo: Νέα διαφημιστική καινοτομία

Η Diageo αποκάλυψε ένα πρωτότυπο smart μπουκάλι για το whiskey brand Johnnie Walker, το οποίο θα επιτρέπει στη μάρκα να στέλνει στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα στους καταναλωτές. Το μπουκάλι χρησιμοποιεί sensor τεχνολογία, που έχει αναπτύξει η εταιρεία Thinfilm σε συνεργασία με τον κόμβο καινοτομίας της Diageo, Technology Ventures.

Σύμφωνα με την παρουσίαση, που έγινε κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress, όταν το μπουκάλι σκανάρεται από ένα smartphone, μετατρέπεται σε ένα interactive μέσο και μπορεί να στείλει σε καταναλωτές promotional προσφορές, συνταγές κοκτέιλ και αποκλειστικό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με όσα είπε για την καινοτομία αυτή η global innovation director, futures team της Diageo, Helen Michels«η Mobile τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο ζωής μας και, σαν καταναλωτικά brands που είμαστε, θέλουμε να αξιοποιήσουμε την ισχύ της, για να προσφέρουμε νέες εμπειρίες στο μέλλον».