To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης του Κιέβου: Κάλεσμα για συμμετοχές

Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης του Κιέβου: Κάλεσμα για συμμετοχές

«Κάντε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος» είναι το κύριο μήνυμα που θέλει να μεταφέρει το Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης σε δημιουργικούς σε όλο τον κόσμο

Η εστίαση του διαγωνισμού στις κοινωνικά σημαντικές επικοινωνίες καθιστά δυνατό να στρέφει την προσοχή των δημιουργών από όλο τον κόσμο στα κοινωνικά, ηθικά, περιβαλλοντικά και άλλα προβλημάτα, που απασχολούν αυτήν τη στιγμή την κοινωνία αλλά και την εμπνέουν να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.

Στην φετινή διοργάνωση παρουσιάζεται ένας ειδικός διαγωνισμός με το όνομα PEACE, που δημιουργήθηκε για έργα και εκστρατείες κατά του πολέμου, της επιθετικότητας, των γενοκτονιών, των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, συμπεριλαμβανομένου του τρέχοντος πολέμου στην Ουκρανία. Μεταξύ των προτεραιοτήτων σε αυτόν τον διαγωνισμό συμπεριλαμβάνονται η προώθηση ειρηνικών και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνιών για βιώσιμη ανάπτυξη, η μείωση της βίας, η καταπολέμηση του εγκλήματος και της τρομοκρατίας. καταπολέμηση του οργανωμένου εγκλήματος και των παράνομων ροών χρηματοδότησης και όπλων κ.λπ.

Το φεστιβάλ συνολικά περιλαμβάνει 13 διαγωνισμούς:

1.            PEACE

2.            Περιβάλλον & Βιωσιμότητα – πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην εκπαίδευση, την αλλαγή της αντίληψης, την έμπνευση δράσης για τη βοήθεια του περιβάλλοντος.

3.            Ανθρώπινα Δικαιώματα, Δικαιοσύνη & Ισχυροί θεσμοί – έργα με στόχο την καταπολέμηση των διακρίσεων (φυλετικών, εθνοτικών, θρησκευτικών κ.λπ.) μέσω της προώθησης της ενδυνάμωσης, της ισότητας, των δικαιωμάτων, της ανοχής.

4.            Εκπαίδευση: Ποιότητα, Πολιτική & Κοινωνική Αγωγή – προσπάθειες που συμβάλλουν στη διασφάλιση της συνεκπαίδευσης για όλους και στην προώθηση ευκαιριών δια βίου μάθησης.

5.            Ισότητα των φύλων και δικαιώματα LGBTQ – καμπάνιες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων και της ενδυνάμωσης για όλους.

6.            Φτώχεια και πείνα – προσπάθειες για την αντιμετώπιση της φτώχειας και της πείνας παντού.

7.            Υγεία & Ευημερία – επικοινωνία που σκοπεύει να εξασφαλίσει υγιείς ζωές και να προάγει την ευημερία για όλους.

8.            Παιδιά: Υγεία/Ασφάλεια/Ευτυχία – πρωτοβουλίες που στοχεύουν σε σχέση με το τι χρειάζονται τα παιδιά για μια ασφαλή και ευτυχισμένη ζωή.

9.            Ευημερία: Οικονομική Ανάπτυξη, Καινοτομίες, Βιομηχανία – επικοινωνία που προωθεί τη χωρίς αποκλεισμούς και οικονομική ανάπτυξη, την πλήρη και παραγωγική απασχόληση και την αξιοπρεπή εργασία για όλους, καλλιεργεί επενδύσεις και καινοτομίες.

10.         Φροντίδα & Προστασία των Ζώων – με στόχο την υποστήριξη, προστασία και διατήρηση των ζώων και της άγριας ζωής.

11.         Τέχνες και Πολιτισμός – προσπάθειες που αντιμετωπίζουν τα διάφορα ζητήματα και στόχους για τη διατήρηση της καλλιτεχνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.

12.         Σύμπραξη για τους Στόχους –  συμπράξεις κυβερνήσεων, κοινωνίας των πολιτών, ιδιωτικού τομέα και άλλων για τη βελτίωση της κοινωνίας και την εφαρμογή της βιώσιμης ανάπτυξης.

13. Τοπικές λύσεις – πρωτοβουλίες που αντιμετωπίζουν στόχους θετικής αλλαγής με κύρια εστίαση στις πολιτιστικές γνώσεις και το περιφερειακό πλαίσιο.

Σε κάθε έναν από τους 13 διαγωνισμούς, υπάρχουν 11 κατηγορίες που αντικατοπτρίζουν τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη των καθορισμένων εργασιών επικοινωνίας: Ταινίες , Ραδιοφωνική/ Audio Διαφήμιση, Print & Publishing, ООН, Social Media & Influence, Εκστρατείες δημοσίων σχέσεων κ.λπ.

Αναλυτικές πληροφορίες για τις κατηγορίες KIAF μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ. ()

Συμμετοχές υποβάλλονται μέχρι τις 21 Απριλίου στο creative-stories.com.ua και οι νικητές θα ανακοινωθούν  στα τέλη Μαΐου

TAGS: advertising