To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

DiGi8: To ελληνικό success story

DiGi8: To ελληνικό success story
Ο Θανάσης Ρουμελιώτης, εμπορικός διευθυντής DiGi8, μας αναλύει τα στοιχεία που κάνουν την πλατφόρμα αφενός μοναδική, αφετέρου κατάλληλη, να ανταποκριθεί στις υψηλότερου επιπέδου προκλήσεις. Υπογραμμίζει δε πως «εχθρός του καλού είναι το καλύτερο».

Κάθε χρόνο, χιλιάδες διαφημιστικές ταινίες «ταξιδεύουν» από τις διαφημιστικές εταιρείες, τα media shops, τις εταιρείες παραγωγής και τους διαφημιζόμενους, με προορισμό περισσότερους από 100 τηλεοπτικούς σταθμούς σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οι πιο πολλές απ’ αυτές διακινούνται μέσα από την DiGi8, την ελληνική εταιρεία που δημιούργησε, εφαρμόζει και διαρκώς αναπτύσσει τη δική της πλατφόρμα, προσαρμοσμένη στις αυστηρότερες διεθνείς προδιαγραφές όσον αφορά την ποιότητα, ενώ ταυτόχρονα είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να καλύπτει απόλυτα τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς.

Με αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας της πλατφόρμας της DiGi8, το περιοδικό μιλάει με τον εμπορικό της διευθυντή Θανάση Ρουμελιώτη.

adb: Κύριε Ρουμελιώτη, τι καινούργιο έφερε η DiGi8 στην ελληνική αγορά δέκα χρόνια πριν;
Θ.Ρ.: Η DiGi8 είναι ένα ελληνικό success story, που κάθε μέρα, τα δέκα χρόνια που είναι ενεργή, αποδεικνύει ότι στην Ελλάδα έχουμε την τεχνογνωσία να δημιουργούμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας, κάποιες φορές ξεπερνώντας ακόμα και τα διεθνή standards.
Από το ξεκίνημά της, η DiGi8, σχεδιασμένη από  Έλληνες μηχανικούς, στηρίζεται σε δική της πλατφόρμα και έχει ως στόχο να καλύψει τις ξεχωριστές ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Μια κομβικής σημασίας αλλαγή για εμάς, αφού θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα κλειστό κύκλωμα που να μην εξαρτάται από συστήματα και δίκτυα τρίτων. Ως εκ τούτου βρισκόμαστε σε θέση ισχύος, όσον αφορά την παραμετροποίηση, βάσει των αναγκών του κάθε πελάτη, την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη.
Η καινοτομία που φέραμε συνεπώς είναι μια tailor made λύση, που μπορεί να προσαρμόζεται στις αλλαγές των συνθηκών, να αναβαθμίζεται συνεχώς και έτσι έχει τη δυνατότητα να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις της αγοράς και, φυσικά, τον ανταγωνισμό.



adb: Πρακτικά, αυτό σημαίνει καινοτομία;
Θ.Ρ.: Ακριβώς, αυτός άλλωστε ήταν και ο αρχικός στόχος μας. Να φέρουμε στην αγορά μια ολοκληρωμένη λύση, σχεδιασμένη εξ αρχής, ώστε να άρουμε πιθανούς περιορισμούς. Αυτή η μοναδικότητα στη συνέχεια μας έδωσε τη δυνατότητα να «οδηγήσουμε» την αγορά -και είμαστε πολύ υπερήφανοι που πρωτοστατήσαμε στις εξελίξεις- στην καθιέρωση της διανομής των διαφημιστικών ταινιών, αρχικά σε αναλογία 16:9 και στη συνέχεια σε High Definition.  Όλο αυτό το καταφέραμε σε ελάχιστο χρόνο.
Όπως σε ελάχιστο χρόνο μπορούμε και διακινούμε και τα αρχεία ΗD, παρότι ο όγκος των δεδομένων τετραπλασιάστηκε.

adb: Αντιλαμβάνομαι ότι ο χρόνος και η ταχύτητα έχουν ιδιαίτερα μεγάλη σημασία για εσάς. 
Θ.Ρ.: H ταχύτητα ήταν, είναι και θα είναι πάρα πολύ σημαντική για τους πελάτες μας. Και η πραγματικότητα είναι ότι αν δεν κάνουμε εμείς σωστά και ταχύτατα τη δουλειά μας, δεν υπάρχει on airing. Επομένως, σε μια αγορά που κινείται συνεχώς προς το HD και στη διακίνηση μεγαλύτερων όγκων δεδομένων, μόνο οι κατάλληλες υποδομές, η τεχνογνωσία, οι επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, διασφαλίζουν την ποιοτική παράδοση σε ελάχιστο χρόνο. 
Η DiGi8 έχει τη δυνατότητα να παραδίδει αρχεία συμβατά με τα συστήματα κάθε τηλεοπτικού σταθμού, δηλαδή έτοιμα για airing, σε μόλις λίγα λεπτά, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου του διπλού ποιοτικού ελέγχου που κάνουμε σε κάθε αρχείο.

adb: Διπλός ποιοτικός έλεγχος;
Θ.Ρ.: Διπλός ποιοτικός έλεγχος. Στην DiGi8 έχουμε επενδύσει στην αιχμή της τεχνολογίας. Ο πρώτος έλεγχος των υλικών είναι απόλυτα αυτοματοποιημένος και τεχνικά ακριβής.
Όμως, επειδή υπάρχουν πράγματα που και το καλύτερο αυτοματοποιημένο σύστημα δεν μπορεί να εντοπίσει, ο δεύτερος έλεγχος γίνεται από τους τεχνικούς μας, τους πιο έμπειρους και εξειδικευμένους τεχνικούς της αγοράς. Εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο, ότι το υλικό που διακινείται από την πλατφόρμα μας είναι πάντα αψεγάδιαστο.

adb: Μιλώντας με διαφημιστικούς όρους, ποια είναι η κύρια υπόσχεση που δίνετε στους πελάτες σας;
Θ.Ρ.: Στους πελάτες μας προσφέρουμε κάτι πολύ πιο σημαντικό από υποσχέσεις. 
Προσφέρουμε τη σιγουριά ότι οι εργασίες που μας αναθέτονται, εκτελούνται άμεσα και σωστά υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε καταφέρει να διαχειριστούμε πολύ απαιτητικές καταστάσεις που αντιμετώπισαν οι πελάτες μας. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στα δέκα χρόνια λειτουργίας μας, έχουμε επιτυχώς μεταφέρει πάνω από 300.000 μοναδικά αντίγραφα στους τηλεοπτικούς σταθμούς, χωρίς να αποτύχουμε ποτέ.



adb: Πού οφείλονται αυτές οι επιδόσεις;
Θ.Ρ.: Υπεύθυνοι για τις επιδόσεις μας είναι, το μεγάλο μας κεφάλαιο: Oι  Άνθρωποί μας! Οι τεχνολογίες αιχμής και τα state of the art συστήματα transcoding που χρησιμοποιούμε είναι αναμφίβολα εξαιρετικά, αλλά για να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα και η άριστη εξυπηρέτηση, απαιτείται αφενός άριστη γνώση του αντικειμένου, αφετέρου επικοινωνία με όλους τους ανθρώπους του διαφημιστικού οικοσυστήματος, από τη διαφημιστική εταιρεία και την εταιρεία παραγωγής έως το media agency και τον τηλεοπτικό σταθμό. Στοιχεία που συγκεντρώνουν οι άνθρωποί μας, στην εκπαίδευση και στην εξέλιξη των οποίων επενδύουμε διαρκώς.
Οι άνθρωποί μας είναι επίσης εκείνοι, που σε συνδυασμό με την ασφάλεια των δικτύων μας και της πλατφόρμας μας, εγγυώνται την απόλυτη εμπιστευτικότητα, πράγμα που είναι βαρύνουσας σημασίας, ειδικά σε μια σχετικά μικρή αγορά όπως η ελληνική.

adb: Η DiGi8 είναι μια ελληνική εταιρεία. Μπορεί να καλύψει ανάγκες πελατών που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό;
Θ.Ρ.: H DiGi8 έχει επιλεγεί από την Peach Video (πρώην IMD), το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής στον κόσμο, ως στρατηγικός συνεργάτης της για Ελλάδα και Κύπρο. Μαζί με την Peach δίνουμε λύσεις σχετικά με τη διανομή, σε πελάτες διεθνώς, που παράγουν και προσαρμόζουν το δημιουργικό τους υλικό στο εξωτερικό. Αντίστοιχα, μέσω αυτής της συνεργασίας, οι πελάτες μας μπορούν να διανείμουν το υλικό τους σε περισσότερες από 100 χώρες του δικτύου της Peach.

adb.: Κλείνοντας θα θέλατε να μας πείτε για τα σχέδια της DiGi8 για το μέλλον;
Θ.Ρ.: Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αυτή είναι η οπτική μας, επομένως προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να παρέχουμε στους πελάτες μας κάθε φορά ακόμα πιο βελτιωμένες υπηρεσίες. Ακολουθώντας τον συνεχόμενο μετασχηματισμό των μέσων (tv, social media content), εξελισσόμαστε και εμείς συνεχώς, ώστε να μπορούν οι πελάτες μας να παραδίδουν σε δευτερόλεπτα αρχεία σε κάθε μέσο, πληρώντας τις τεχνικές προδιαγραφές. Παράλληλα, ερευνάμε τομείς στους οποίους θα μπορούσαμε να επεκτείνουμε τις λύσεις μας, ώστε να παρέχουμε στους πελάτες μας ευρύτερη γκάμα υπηρεσιών και analytics.