Διπλό spec από το Υπερταμείο

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος & υποβολής προσφορών για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας ανακοίνωσε το «Υπερταμείο» (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας A.E.-ΕΕΣΥΠ). Συγκεκριμένα ΕΕΣΥΠ ενδιαφέρεται να προσλάβει Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων, εταιρεία (ή κοινοπραξία ή ένωση εταιρειών) για το σχεδιασμό και την ολοκληρωμένη υλοποίηση του προγράμματος Δημοσίων & Εταιρικών Σχέσεων της.
Ο Σύμβουλος αναμένεται να συνδράμει την ΕΕΣΥΠ για την συνεχή παρακολούθηση και επικαιροποίηση των επικοινωνιακών αναγκών και στόχων της, τη δημιουργία πλάνου ενεργειών σε ετήσια βάση με προτάσεις για συμμετοχή σε εκδηλώσεις, συνέδρια καθώς και συνεντεύξεις /δηλώσεις σε ψηφιακό και έντυπο τύπο, ζητήματα Media Relations & Public Affairs και την εκπαίδευση των Spokespersons. Επίσης θα προσφέρει υποστήριξη στη διοργάνωση συναντήσεων για την ενημέρωση συγκεκριμένου ή και ευρύτερου κοινού και υποστήριξη της συμμετοχής της Εταιρείας σε ανάλογες εκδηλώσεις στην Ελλάδα ή /και στο εξωτερικό, όπως και γενικότερη υποστήριξη και διαχείριση δημοσίων σχέσεων και δημοσίων υποθέσεων της ΕΕΣΥ ενώ θα υποβάλλει προτάσεις επικοινωνιακής στρατηγικής για τον τομέα της βιωσιμότητας. Ακόμη στα καθήκοντα του θα περιλαμβάνονται η παρακολούθηση της εκτέλεσης του παραπάνω πλάνου και ανάληψη διορθωτικών κινήσεων, εφόσον παρατηρηθεί απόκλιση στόχων ή αλλαγή αυτών κατόπιν συνεννόησης με τη Διοίκηση της ΕΕΣΥΠ, η διαχείριση έκτακτων αναγκών επικοινωνίας (crisis και issues management) , ο συντονισμός των απαραίτητων μέσων και καναλιών επικοινωνίας και η υποστήριξη της Διεύθυνσης Επικοινωνίας και του Γραφείου Τύπου της ΕΕΣΥΠ για τη διαχείριση των αναμενόμενων καθημερινών αναγκών.
Ο μέγιστος ετήσιος προϋπολογισμός ανέρχεται σε 55.000, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και προσφορές υποβάλλονται το αργότερο έως την Πέμπτη, 15 Ιουλίου
Επίσης η εταιρεία προκήρυξε ανάλογη διαδικασία και για Σύμβουλο Διαφήμισης και Στρατηγικής Branding για τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής του τοποθέτησης.
Η στρατηγική αυτή, μεταξύ άλλων θα στοχεύει στη διαμόρφωση της τοποθέτησης του κεντρικού μηνύματος της εταιρίας (positioning), όπως και στην προβολή της θεσμικής της εικόνας γενικότερα ως οργανισμούσε σχέση με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού που υποστηρίζουν την οικονομική και κοινωνική αποδοτικότητα και την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας.
Ο μέγιστος ετήσιος προϋπολογισμός ανέρχεται σε 70.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, ενώ προσφορές υποβάλλονται έως τη Δευτέρα, 19 Ιουλίου
Ο Σύμβουλος αναμένεται να συνδράμει την ΕΕΣΥΠ για την συνεχή παρακολούθηση και επικαιροποίηση των επικοινωνιακών αναγκών και στόχων της, τη δημιουργία πλάνου ενεργειών σε ετήσια βάση με προτάσεις για συμμετοχή σε εκδηλώσεις, συνέδρια καθώς και συνεντεύξεις /δηλώσεις σε ψηφιακό και έντυπο τύπο, ζητήματα Media Relations & Public Affairs και την εκπαίδευση των Spokespersons. Επίσης θα προσφέρει υποστήριξη στη διοργάνωση συναντήσεων για την ενημέρωση συγκεκριμένου ή και ευρύτερου κοινού και υποστήριξη της συμμετοχής της Εταιρείας σε ανάλογες εκδηλώσεις στην Ελλάδα ή /και στο εξωτερικό, όπως και γενικότερη υποστήριξη και διαχείριση δημοσίων σχέσεων και δημοσίων υποθέσεων της ΕΕΣΥ ενώ θα υποβάλλει προτάσεις επικοινωνιακής στρατηγικής για τον τομέα της βιωσιμότητας. Ακόμη στα καθήκοντα του θα περιλαμβάνονται η παρακολούθηση της εκτέλεσης του παραπάνω πλάνου και ανάληψη διορθωτικών κινήσεων, εφόσον παρατηρηθεί απόκλιση στόχων ή αλλαγή αυτών κατόπιν συνεννόησης με τη Διοίκηση της ΕΕΣΥΠ, η διαχείριση έκτακτων αναγκών επικοινωνίας (crisis και issues management) , ο συντονισμός των απαραίτητων μέσων και καναλιών επικοινωνίας και η υποστήριξη της Διεύθυνσης Επικοινωνίας και του Γραφείου Τύπου της ΕΕΣΥΠ για τη διαχείριση των αναμενόμενων καθημερινών αναγκών.
Ο μέγιστος ετήσιος προϋπολογισμός ανέρχεται σε 55.000, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και προσφορές υποβάλλονται το αργότερο έως την Πέμπτη, 15 Ιουλίου
Επίσης η εταιρεία προκήρυξε ανάλογη διαδικασία και για Σύμβουλο Διαφήμισης και Στρατηγικής Branding για τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής του τοποθέτησης.
Η στρατηγική αυτή, μεταξύ άλλων θα στοχεύει στη διαμόρφωση της τοποθέτησης του κεντρικού μηνύματος της εταιρίας (positioning), όπως και στην προβολή της θεσμικής της εικόνας γενικότερα ως οργανισμούσε σχέση με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού που υποστηρίζουν την οικονομική και κοινωνική αποδοτικότητα και την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας.
Ο μέγιστος ετήσιος προϋπολογισμός ανέρχεται σε 70.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, ενώ προσφορές υποβάλλονται έως τη Δευτέρα, 19 Ιουλίου