To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DOOH: Ισχυρό πλήγμα για τηλεόραση και εφημερίδες

DOOH: Ισχυρό πλήγμα για τηλεόραση και εφημερίδες
Σύμφωνα με νέα έρευνα από την Alfi, ο τομέας της ψυχαγωγίας και των μέσων θα σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση της διαφήμισης Digital Out of Home (DOOH) τους επόμενους 12 μήνες 
 
Η παγκόσμια μελέτη μεταξύ ανώτατων στελεχών συμπεριλαμβανομένων και CEOs, διαπίστωσε ότι το 66% πιστεύει ότι η ψυχαγωγία και τα μέσα ενημέρωσης θα δουν ραγδαίες αυξήσεις στη χρήση του DOOH, και ακολουθούν οι κυβερνητικές εκστρατείες με 62% και ο κλάδος του λιανεμπορίου με 61%. 
 
Τα στελέχη που ερωτήθηκαν από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τον Καναδά, την Αυστραλία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πιστεύουν ότι ο κλάδος του finance θα χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο διαφημίσεις DOOH με το 58% να προβλέπει ότι θα δει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση DOOH, ακολουθούμενος από τις τηλεπικοινωνίες με 52%.
 
Ωστόσο, η μετάβαση στο DOOH θα σημαίνει ότι οι προϋπολογισμοί θα βγάλουν εκτός προϋπολογισμούς άλλους κλάδους,, με την τηλεόραση και τις εφημερίδες να αναμένεται να πληγούν περισσότερο. Το 57% θεωρεί ότι τα budget της τηλεοπτικής διαφήμισης θα μειωθούν για την για τη χρηματοδότηση του DOOH, με το 53% να θεωρεί πως εξαιτίας αυτού η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες  θα υποστεί ισχυρό πλήγμα. 
 
Μόλις το 15% των στελεχών που ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι οι προϋπολογισμοί για Out of Home (OOH) ) θα πάνε στο DOOH και μόνο το 21% πιστεύει ότι η διαδικτυακή διαφήμιση θα πληγεί ως αποτέλεσμα της μετάβασης στο DOOH.