To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DTC: Πολύ ακριβό για να το επιδιώξουν τα brands;

DTC: Πολύ ακριβό για να το επιδιώξουν τα brands;
Η αλλαγή των στρατηγικών προσέλκυσης πελατών ήταν ένα μεγάλο πεδίο συζήτησης στο The Lead Innovation Summit στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, ιδίως όσον αφορά τη στρατηγική Direct To Consumer (DTC). Οι παρευρισκόμενοι άκουσαν στελέχη από brands να συζητούν μια πιο προσεκτική προσέγγιση όσον αφορά το DTC.

Για πολλά brands, τα δεδομένα δεν είναι τόσο θετικά. Σύμφωνα με το MediaPost, το CPM αυξάνεται κατά 41% σε ετήσια βάση. Τα CPM της Google και του YouTube αυξήθηκαν κατά 108%.

Με τη μονοπωλιακή δυναμική της αγοράς, οι τιμές έχουν ξεπεράσει κάθε όριο και σχεδόν οι μισοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι θα αποτραβηχτούν εάν οι διαφημίσεις συνεχίσουν να γίνονται ακριβές.  Έτσι, ορισμένα brands επισκέπτονται νέα κανάλια και επιστρέφουν στα παλιά μέσα. 

«Το παράθυρο για να κερδίσει κανείς το Instagram έκλεισε», δήλωσε ο Heath Golden, επικεφαλής εμπορικός και στρατηγικός υπεύθυνος της Marquee Brands. «Υπάρχει ακόμα ένα παράθυρο που κλείνει γρήγορα όσον αφορά TikTok. … Έχουμε συμφωνίες κοινοπραξίας σε Roku, iHeart και TikTok. Το content και το embedded commerce είναι το μέλλον», πρόσθεσε.