ΔΥΠΑ: Spec 2,6 εκατ. για επικοινωνιακή πολιτική
Σε πλήρη επιβεβαίωση ρεπορτάζ του advertising.gr και του Business Today από τα μέσα Οκτωβρίου, προκηρύχθηκε και επίσημα το spec της ΔΥΠΑ που αφορά στην ανάδειξη ανάδοχου στο πλαίσιο του έργου με τίτλο: «Ολοκληρωμένος Στρατηγικός Σχεδιασμός & Υλοποίηση Επικοινωνιακής Πολιτικής της Δ.ΥΠ.Α.».
Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 6 μηνών και εκτιμώμενης αξίας 2,1 εκατ. ευρώ πλέον του ΦΠΑ 24% ήτοι 2,6 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%. Προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου και ώρα 15:00.
Υπενθυμίζεται πως η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α) αποτελεί την μετεξέλιξη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ). Η Δ.ΥΠ.Α. εφαρμόζει την κυβερνητική πολιτική για την απασχόληση, στηρίζει ανέργους και ευάλωτες ομάδες, προωθεί την επαγγελματική κατάρτιση και τη σύνδεση με την αγορά εργασίας, παρέχει επιδόματα και στεγαστική ενίσχυση, αναπτύσσει κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις και συμβάλλει στον σχεδιασμό εθνικών μεταρρυθμίσεων.
