To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EAC: Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής συμμετοχών

EAC: Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής συμμετοχών
EAC: Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής συμμετοχών

Το νέο extendend content, η πιθανότητα για ευρύτερη συμμετοχή εταιρειών και πελατών, καθώς και η πρόσβαση στη μάθηση μέσω του mobile, αποτελούν τα τρία βασικά χαρακτηριστικά της τέταρτης έκδοσης του European Advertising Certificate (EAC), το οποίο είναι ανοιχτό για την υποβολή συμμετοχών από τις 3 Νοεμβρίου.

Με στόχο όχι μόνο να διδάξει, αλλά (κυρίως) να εμπνεύσει, το online πρόγραμμα της EACA προσφέρει στους συμμετέχοντες εμβάθυνση στη διαδικασία των brand επικοινωνιών, ενεργώντας σαν συμπλήρωμα στην καθημερινή εργασιακή εμπειρία των νεαρών επαγγελματιών.

Συνολικά, το πρόγραμμα κινείται σε επτά «μονοπάτια»: Advertising and Communication in Context, Understanding Clients’ Business, The Strategic Planner’s Toolkit, Client-Creative and Media Briefs, Understanding Media Channels, Creativity-Creative Development και Effectiveness.

Σημειώνεται πως περί τους 1.200 νεαρούς επαγγελματίες από Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική παρακολούθησαν την περσινή χρονιά το πρόγραμμα, που είναι εμπνευσμένο από το επιτυχημένο Institute of Practitioners in Advertising (IPA) Foundation Certificate και βρίσκεται σε ισχύ από το 2004.

Οι εγγραφές θα κλείσουν στις 12 Μαρτίου 2015, ενώ θα ακολουθήσουν 30-35 ώρες online εκμάθησης και μια τρίωρη γραπτή εξέταση στις 26 του ίδιου μήνα.

TAGS: advertising