Έκτακτες καμπάνιες 364.800 ευρώ για την Σαντορίνη

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίσιμη κατάσταση που διαμορφώθηκε στη Σαντορίνη μετά την πρόσφατη σεισμική δραστηριότητα, αποφάσισε να δημιουργήσει μια έκτακτη διαφημιστική καμπάνια. Η κίνηση αυτή κρίθηκε απαραίτητη για την προστασία ενός στρατηγικού προορισμού, την τόνωση και προστασία της τοπικής, περιφερειακής και εθνικής οικονομίας, αλλά και για την προάσπιση της συνολικής εικόνας του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
Στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εξέδωσε, στις 30 Απριλίου, πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς ενδιαφερόμενους προμηθευτές για την παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών:
- Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων) με τη χρήση native (εγγενών) διαφημιστικών καταχωρήσεων με τη χρήση της πλατφόρμας Taboola.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων σε περιβάλλον άρθρογραφίας (native advertising) στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εστάλη στην Forest View. - Δημιουργία καμπάνιας διαφημιστικής προβολής της Σαντορίνης μέσω προγραμματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο με τη χρήση της πλατφόρμας Teads.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί μέσω διαφημιστικού video σποτ 30’’ ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο θα κατευθύνει τους χρήστες στην ιστοσελίδα www.aegeanislands.gr της ΠΝΑ και θα απευθύνεται σε Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 31.000,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εστάλη στην Tailwind EMEA. - Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη (Π.Ε. Κυκλάδων) μέσω διαφόρων ιστότοπων και άλλων προωθητικών δράσεων της Hotelbeds.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 21.000,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην Hotelbeds. - Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη (Π.Ε. Κυκλάδων) στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (Η.Π.Α.) μέσω της ιστοσελίδας TripAdvisor.com.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 30.000,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην TripAdvisor. - Δημιουργία καμπάνιας τηλεοπτικής διαφήμισης της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων), στην Αγγλική αγορά με προγραμματική επιλογή του κοινού – στόχου βάσει συμπεριφορικών και καταναλωτικών χαρακτηριστικών και κριτηρίων στο συνδρομητικό κανάλι SKY TV.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 30.000,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην Atama Media. - Κατάρτιση έκτακτου σχεδίου με βασικούς άξονες προώθησης και επικοινωνίας καθώς και πλάνου μέσων (media plan) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων δράσεων και τον χρονικό προγραμματισμό τους για την έκτακτη διαφημιστική προβολή της Σαντορίνης.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 28.000,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην Novus Mind.
Επιπλέον, την Παρασκευή 2 Μαΐου, η Περιφέρεια προχώρησε σε νέες προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τις εξής υπηρεσίες:
- Διαφημιστική προβολή της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων) στην αγγλική αγορά μέσω της πλατφόρμας Quantcast με χρήση display banners, καθώς και αποστολή ενός premium email που προωθεί διακοπές στη Σαντορίνη με την jet2holidays.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 24.800,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην Jet2holidays Limited. - Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων) σε διάφορες χώρες με τη χρήση της πλατφόρμας Sojern.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην GLOBAL MEDIA. - Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων) σε διάφορες χώρες με τη χρήση της πλατφόρμας Travel Audience.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην Tourism Generis (Γεώργιος Δρακόπουλος Μονοπρόσωπη ΙΚΕ). - Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων) στο Instagram, Facebook και TikTok σε συγκεκριμένες περιοχές ευρωπαϊκών γεωγραφικών αγορών, καθώς και δημιουργία οργανικών αναρτήσεων στα παραπάνω μέσα.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην MONOGRAM PARTNERS. - Προβολή της Σαντορίνης (Π.Ε. Κυκλάδων) μέσω influencers.
Η ενέργεια αφορά συνεργασίες με influencers που μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία θετικής εικόνας για τον προορισμό και στην αύξηση της ζήτησης.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 €.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει αποσταλεί στην SOCIALAB.
Συνολικά, το budget για τις έκτακτες διαφημιστικές καμπάνιες ανέρχεται πλέον στα 364.800,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%).
Η στρατηγική αυτή δεν έρχεται μόνο ως μέτρο αντιμετώπισης κρίσης, αλλά και ως πλέγμα ενίσχυσης της εικόνας του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Πριν από ένα μήνα, σε συνέντευξη, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη είχε επισημάνει ότι η Σαντορίνη «επιστρέφει στην κανονικότητα και παραμένει ένας φιλόξενος προορισμός, έτοιμος για μία ακόμα δυναμική τουριστική χρονιά». Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ στηρίζουν ενεργά την προσπάθεια αυτή, υιοθετώντας και αξιοποιώντας όλα τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας του Visit Greece.
Παράλληλα, βρίσκεται σε φάση οριστικοποίησης και το ειδικό πλάνο προώθησης και προβολής του νησιού, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Η δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO) από τον Δήμο Θήρας, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αποτελεί επιπλέον παράγοντα που θα ενισχύσει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Σαντορίνης και θα διασφαλίσει την ανθεκτικότητα του προορισμού.