To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έκθεση Nielsen: Οι Advertisers δεν ξοδεύουν αρκετά χρήματα

Έκθεση Nielsen: Οι Advertisers δεν ξοδεύουν αρκετά χρήματα
Η Nielsen δημοσίευσε την πρώτη ετήσια παγκόσμια έκθεσή της, η οποία διαπίστωσε ότι οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ δεν προβαίνουν σε επαρκής δαπάνες όσον αφορά τα επενδυτικά τους σχέδια στα μέσα ενημέρωσης.

Σύμφωνα με τη Nielsen, το 50% των προγραμματισμένων επενδύσεων σε κανάλια μέσων είναι πολύ χαμηλές κατά 50% στο μέσο όρο, ενώ η απόδοση της επένδυσης θα μπορούσε να βελτιωθεί κατά 50% με έναν μεγαλύτερο προϋπολογισμό. Το κανάλι που έδειξε τη μεγαλύτερη έλλειψη σε επενδύσεις είναι το ψηφιακό βίντεο, με το 66% των σχεδίων να είναι ανεπαρκώς επενδυμένα, ενώ αν ήταν επαρκώς επενδυμένα, η απόδοση (ROI) θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 51%.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι δαπάνες στα Μέσα έπρεπε να είναι μεταξύ 1% και 9% των εσόδων. Τα περισσότερα brands επανεπενδύουν μεταξύ 1,4% και 9,2% των εσόδων στα μέσα, με τη διάμεση επωνυμία να επενδύει το 3,8% των εσόδων της.

Επιπρόσθετα, η Nielsen ερεύνησε νέα και αναδυόμενα κανάλια μέσων, διενεργώντας 1.000 μελέτες σχετικά με τη διαφήμιση στα podcast, το επώνυμο περιεχόμενο και το influencer marketing. Όσον αφορά τις  διαφημίσεις στα podcast, αυτές  απέδωσαν κατά 71% θετικά αποτελέσματα, το επώνυμο περιεχόμενο κατά 82%, και το περιεχόμενο από influencers κατά 80%. 

Τα brands στην Ευρώπη επενδύουν, κατά μέσο όρο, το 3,7% των εσόδων του brand στη διαφήμιση, ενώ η Βόρεια Αμερική επενδύει ελαφρώς περισσότερο, στο 4,1%. Ωστόσο, ενώ η Ευρώπη λαμβάνει 25% λιγότερη απόδοση από τον παγκόσμιο μέσο όρο, η Βόρεια Αμερική λαμβάνει 55% περισσότερο.