Ενισχυμένη η display διαφήμιση το δ\' τρίμηνο του \'13
Ενισχυμένη η display διαφήμιση το δ\' τρίμηνο του \'13Τα 25 εκ. ευρώ άγγιξε η επένδυση στο display advertising στην Ελληνική αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2013, ενισχυμένη κατά 8% από το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas, pρώτη κατηγορία σε επενδύσεις παραμένει ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ξεπερνώντας τα 5 εκ. ευρώ, ενώ δεύτερος αναδεικνύεται ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων, ο οποίος πλέον παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική και ενισχύεται πάνω από 50% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, κυμαινόμενος στα 4,3 εκ. ευρώ, και ξεπερνώντας με μικρή διαφορά τις τηλεπικοινωνίες, οι οποίες παρουσίασαν πτώση στις επενδύσεις σε επίπεδο τριμήνου.
Σε επίπεδο έτους, και για τρίτη συνεχή χρονιά από το 2011, η επένδυση στο display advertising παραμένει σταθερή πάνω από τα 75 εκ. ευρώ.