To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΟΤ: Πρόγραμμα 610 χιλ. ευρώ για προβολή στο Trip Advisor

ΕΟΤ: Πρόγραμμα 610 χιλ. ευρώ για προβολή στο Trip Advisor
Στην έγκριση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής ύψους 607.600 ευρώ (με ΦΠΑ) στο Τrip Advisor προχώρησε o EOT.

Συγκεκριμένα, θα υλοποιηθεί διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα εντός της περιόδου Ιουνίου-Νοεμβρίου 2022, στις παρακάτω αγορές: ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισραήλ, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία, οι οποίες, όπως σημειώνεται από τον ΕΟΤ, δείχνουν μια διαρκή τάση ανάκαμψης μετά την πανδημία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των μοναδικών χρηστών του Trip advisor είναι εξαιρετικά υψηλός.

Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει δύο βασικά waves:
  • Το wave (1) θα στοχεύει σε χρήστες που αναζητούν sea &sun διακοπές σε ανταγωνιστικούς μεσογειακούς προορισμούς, προβάλλοντας το βασικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
  • Το wave (2) θα στοχεύσει σε χρήστες από τις παραπάνω αγορές (εκτός των ΗΠΑ και του Καναδά) οι οποίοι αναζητούν ανταγωνιστικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς για διακοπές.
Τα δύο διαφορετικά waves της διαφημιστικής καμπάνιας θα διαφοροποιηθούν και ως προς το περιεχόμενο, καθώς στο πρώτο θα χρησιμοποιηθούν δημιουργικά υλικά από τη βασική επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022 με κεντρικό motto “You will want to stay forever”, ενώ στο δεύτερο θα αξιοποιηθούν τα υλικά από τη City Break καμπάνια του ΕΟΤ “Greekend”. Τα βασικά διαφημιστικά εργαλεία του Trip advisor τα οποία θα αξιοποιηθούν, είναι τα ”Branded Experience Hubs” και η “Destination Page Sponsorship".