To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επέκταση της Admixer Advertising στην ελληνική αγορά

Επέκταση της Admixer Advertising στην ελληνική αγορά


Πρόσφατα, η Admixer Advertising διοργάνωσε μια εκδήλωση στην Αθήνα με αφορμή την επέκτασή της στην Eλληνική αγορά, όπου δραστηριοποιείται ως επίσημος συνεργάτης πωλήσεων Google Marketing Platform και Google Cloud. Στην εκδήλωση συμμετείχαν επιχειρήσεις, brands και ειδικοί σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας με σκοπό να συζητήσουν πώς τα εργαλεία της Google αντιμετωπίζουν τις επιχειρηματικές προκλήσεις σε ένα ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον.


Ομιλητές από την Admixer Advertising και τη Google παρουσίασαν τις δυνατότητες του Google Marketing Platform (GMP), συμπεριλαμβανομένων των Display & Video 360 (DV360), Search Ads 360, Campaign Manager 360 και Google Analytics. Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν τα data, το automation και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης, με ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδας.



Σύμφωνα με το Digital Macroeconomic Index, η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο περιθώριο ψηφιακής ανάπτυξης, σε σύγκριση με άλλες χώρες εντός της ΕΕ. Από το 2018 έως το 2022, ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας αυξήθηκε κατά 50%, οι επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές έφτασαν τα 8 δισ. ευρώ και οι ψηφιακές συναλλαγές στον δημόσιο τομέα αυξήθηκαν κατά 206%. Ταυτόχρονα, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις ξεπέρασαν τις αντίστοιχες δαπάνες για την τηλεόραση το 2024, με τα διαφημιστικά βίντεο να αντιπροσωπεύουν πλέον το 26,1% όλων των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις, επισήμανε ο Γιάννης Παυλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Admixer Advertising Greece.


Ο Σπύρος Πλέσσας, Programmatic Media Lead της Google, τόνισε την αλλαγή στην παρακολούθηση μέσων, σημειώνοντας ότι το YouTube αριθμεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια χρήστες άνω των 18 ετών ανά μήνα στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο, το DV360 έχει εξελιχθεί σε μια ζωτικής σημασίας πλατφόρμα, προσφέροντας πρόσβαση σε premium Connected TV inventory, δυνατότητες cross-platform buying και στρατηγικές για full-funnel καμπάνιες, όπως το Video Reach Campaigns και το YouTube Select.


Τη σημασία του GA4 για τη διαχείριση της απόδοσης και την πρόβλεψη αποτελεσμάτων με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο Δημήτρης Τερζόπουλος, Data & Measurement Solutions Manager της Google για την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη. Το GA4 δεν είναι μόνο ένα εργαλείο μέτρησης, αλλά ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για έγκαιρη και τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων.


Ο Oleksandr Tismenetskiy, Product Director GMP & GCP στην Admixer Advertising, παρουσίασε λύσεις τεχνητής νοημοσύνης που βασίζονται στο Vertex AI της Google, συμπεριλαμβανομένων των ViGenAir (αυτοματισμός βίντεο), BackgroundR (προσαρμογή banner) και FeedGen (βελτίωση product feed). Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για την εξοικονόμηση χρόνου, την υποστήριξη της ταχύτερης παραγωγής δημιουργικών και ενσωματώνονται οργανικά με πλατφόρμες όπως το DV360, το Google Ads και το Merchant Center.


Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε επίσης ένα case study από τη Novibet, ένα κορυφαίο brand στον τομέα των online τυχερών παιχνιδιών. Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Relevance, χρησιμοποίησε το DV360 για να προσεγγίσει τηλεθεατές που παρακολουθούν περιστασιακά τηλεόραση (light TV viewers), μέσω premium Connected TV inventory.

Σε μόλις 15 ημέρες, ο αριθμός μοναδικών χρηστών αυξήθηκε κατά 22% και το ποσοστό πλήρους προβολής (VTR) ήταν 2,5 φορές πάνω από τους δείκτες αναφοράς.

Τα δεδομένα του GA4 έδειξαν βελτιώσεις όσον αφορά το engagement και τον χρόνο παρακολούθησης.


Η εκδήλωση στην Αθήνα σηματοδότησε μια νέα φάση συνεργασίας μεταξύ της Admixer Advertising, της Google και της ελληνικής ψηφιακής αγοράς. Τους επόμενους μήνες, η Admixer Advertising θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη σε τοπικές επιχειρήσεις μέσω webinar και άλλων δραστηριοτήτων, βοηθώντας τις να αξιοποιήσουν και να υιοθετήσουν τα εργαλεία των GMP και GCP.