EΣΠΑ: Μέχρι 15/6 οι συμμετοχές στο spec των 2,5 εκατ. ευρώ
Αναρτήθηκε η επίσημη προκήρυξη του spec για την προβολή του ΕΣΠΑ από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Γενική Γραμματεία Δημοσίων Επενδύσεων και Ε.Σ.Π.Α. - Εθνική Αρχή Συντονισμού Ε.Σ.Π.Α. - Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής Σχεδιασμού και Αξιολόγησης (Ε.Υ.Σ.Σ.Α.)
Το φυσικό αντικείμενο αφορά στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων επικοινωνίας του Ε.Σ.Π.Α. 2014 - 2020, σε 3 φάσεις, από την υπογραφή της σύμβασης έως τον Ιούνιο του 2023,που περιλαμβάνει τις κάτωθι 5 Δράσεις με τα επιμέρους παραδοτέα:
Δράση 2: Δημιουργικός σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου, οπτικοακουστικού και λοιπού προωθητικού και ενημερωτικού υλικού.
Δράση 3: Σχεδιασμός και οργάνωση εκδηλώσεων.
Δράση 4: Προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δράση 5: Έρευνα αναγνωρισιμότητας και αντιλήψεων κοινού.
Τα επιμέρους παραδοτέα είναι τα εξής:
Δράση 1: Συνδυασμένες ενέργειες προβολής και δημοσιότητας στα Μ.Μ.Ε. (Τύπος, ραδιόφωνο, ψηφιακή σήμανση, outdoor διαφήμιση):
— σχεδιασμός πλάνου μέσων για Μ.Μ.Ε. (media plan),— διαφημιστική προβολή σε Μ.Μ.Ε. (Τύπος, ραδιόφωνο, ψηφιακή σήμανση, outdoor διαφήμιση).
Δράση 2: δημιουργικός σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου, οπτικοακουστικού και λοιπού προωθητικού και ενημερωτικού υλικού:
— ειδική έκδοση λευκώματος «πριν και μετά»,— απολογιστικό έντυπο,
— γενικό ενημερωτικό έντυπο για το Ε.Σ.Π.Α. 2014 - 2020 (3 ετήσιες εκδόσεις),
— οδηγός επικοινωνίας νέου Ε.Σ.Π.Α. 2021 - 2027,
— προωθητικό υλικό,
— καταχωρήσεις για Τύπο, τουλάχιστον 4 διαφορετικές μακέτες ανά φάση,
— οκτώ (8) μακέτες θεματικών infographics ενημερωτικού και απολογιστικού χαρακτήρα,
— μακέτες για outdoor διαφήμιση (στάσεις λεωφορείου, billboard metro, ντύσιμο λεωφορείου εξωτερικά, ντύσιμο βαγονιών μετρό εσωτερικά),
— οκτώ (8) ραδιοφωνικά spots 25-35 δευτερολέπτων,
— οκτώ (8) video, διάρκειας 2-4 λεπτών,
— οκτώ (8) σύντομα video, διάρκειας 25-35 δευτερολέπτων,
— τρεις (3) τουλάχιστον προτάσεις για ψηφιακό υλικό,
— οκτώ (8) σετ φωτογραφιών έργων, τουλάχιστον 60 έργα ανά σετ.
Δράση 3: Σχεδιασμός και οργάνωση εκδηλώσεων:
— διενέργεια εκδηλώσεων σε 13 πόλεις όλων των Περιφερειών της ΕΛΛΑΔΑΣ,
— διενέργεια ημερίδων / τεχνικών συναντήσεων,
— διοργάνωση έκθεσης φωτογραφίας.
Δράση 4: Προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
— επιμέλεια του look & feel της ιστοσελίδας του Ε.Σ.Π.Α. για το 2021 - 2027 και εικαστική προσαρμογή των sites των 13 Περιφερειών, των Τομεακών Προγραμμάτων του Ε.Σ.Π.Α. 2021 - 2027, και του anaptyxi.gov.gr,
— στρατηγικός σχεδιασμός - πλάνο μέσων για διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (digital media plan),
— σχεδιασμός web banners, content marketing,
— λειτουργία λογαριασμών ανά μέσο κοινωνικής δικτύωσης (περιεχόμενο, καμπάνιες, στατιστικά στοιχεία),
— διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
— 2 έρευνες κοινού, κατά την Α’ και Γ΄ φάση του σχεδίου δράσεων επικοινωνίας.
Η εκτιμώμενη αξία είναι 2,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και προσφορές υποβάλλονται μέχρι τη ν Δευτέρα 15 Ιουνίου (Τοπική ώρα: 23:59)
