To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FORECOMM_s: Aισιοδοξία σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον

FORECOMM_s: Aισιοδοξία σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον

Η άποψη των διαφημιζομένων

Το 2023 ξεκινά με τις εκτιμήσεις των στελεχών των διαφημιζομένων να σταθεροποιούνται σε θετικά επίπεδα τόσο για το μέλλον της επιχείρησής τους (+42) όσο και για τον κλάδο τους (+18): Ο πόλεμος στην Ουκρανία εντάσσεται σε μια νέα κανονικότητα, οι επερχόμενες εκλογές δεν δημιουργούν ανησυχία και η τουριστική περίοδος αναμένεται πολύ θετική.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι διαφημιζόμενοι, η εκτίμηση για την ζήτηση παραμένει σε αυξητική τάση. Επίσης οι αυξητικές τάσεις παραμένουν όσον αφορά την απασχόληση ενώ οι αυξητικές εκτιμήσεις παραμένουν θετικές για τις τιμές Συνολικά, οι διαφημιζόμενοι προβλέπουν ένα πληθωριστικό περιβάλλον με υψηλή ζήτηση και υψηλές τιμές

Το 2023 ξεκινά με αυξητική διάθεση των προϋπολογισμών marketing (+18) – αν και σε μικρότερο βαθμό από την περασμένη χρονιά. Η συνεχιζόμενη αύξηση των προϋπολογισμών marketing εξακολουθεί να διοχετεύεται κυρίως στα on line εργαλεία, – διαχέεται όμως και στις προωθητικές ενέργειες (+13), τα off line media (+9), τις δημόσιες σχέσεις (+6), την έρευνα αγοράς (+7). Περίπου σταθερή καταγράφεται η επένδυση στο direct marketing (-2). Η τάση αύξησης της επένδυσης σε online media (+26) και άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες (+25) εξακολουθεί να είναι ισχυρότερη από την συνολική αύξηση των προϋπολογισμών marketing (+18)

Τα offline media σταθεροποιούν την αυξητική τους τάση (+9) και φαίνονται να απορροφούν μεγαλύτερο μέρος της συνολικής αύξησης των προϋπολογισμών marketing (+18). Το direct marketing συνεχίζει να μην συμμετέχει καθόλου στην αύξηση των προϋπολογισμών marketing (+18) και τα κονδύλια του αναμένονται να παραμείνουν στα ίδια επίπεδα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών των διαφημιζομένων (-2)

Η προώθηση πωλήσεων αυξάνεται σημαντικά (+13) ακολουθώνταςντην αυξητική τάση των προϋπολογισμών marketing (+18), αν και σε χαμηλότερα επίπεδα. Η επένδυση στις δημόσιες σχέσεις δείχνει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τωννστελεχών των διαφημιζομένων, να ακολουθεί γενικά την τάση των συνολικών προϋπολογισμών marketing. Για το πρώτο 3μηνο του 2023 οι δημόσιες σχέσεις καταγράφουν οριακή αύξηση (+6)

Η πρόθεση επένδυσης στην έρευνα αγοράς ακολουθεί την γενικήν τάση των συνολικών προϋπολογισμών marketing και καταγράφειναύξηση (+7) για ένατο συνεχόμενο τρίμηνο

Τι «βλέπουν» τα agencies

Το 2023 ξεκινά με τα στελέχη των διαφημιστικών εταιρειών να συνεχίζουν να εκφράζουν θετικές εκτιμήσεις για τις εταιρείες τους (+26), ενώ επανέρχονται σε θετικές εκτιμήσεις και για τον κλάδο της επικοινωνίας συνολικότερα (+12)

Σύμφωνα με την εκτίμηση των στελεχών των διαφημιστικών εταιρειών η ζήτηση για τις υπηρεσίες τους είναι αυξανόμενα θετική (+36), μεπαράλληλη αύξηση της απασχόλησης (+20) στον κλάδο. Σε σχέση με τιςnαμοιβές των διαφημιστικών, οι προσδοκίες είναι αυξητικές (+10) στα ίδιαnεπίπεδα με το τέλος του 2021, πριν την έναρξη της Ουκρανικής κρίσης

Οι εκτιμήσεις διαφημιζομένων και διαφημιστών συμπίπτουν ως προς τηνnσημαντική αύξηση επένδυσης σε online εργαλεία, media και platforms και την μικρή αύξηση στις δημόσιες σχέσεις και τα offline media. Πέραν αυτού, οι διαφημιστές δεν συμμερίζονται τις εκτιμήσειςnτων πελατών τους για αύξηση επένδυσης στην προώθηση πωλήσεων και την έρευνα αγοράς

TAGS: FORECOMM_S