To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Φοροκίνητρα για διαφήμιση

Φοροκίνητρα για διαφήμιση

Τα έκτακτα μέτρα για τη στήριξη των πληγέντων από τον κυκλώνα “Ιανό” περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε απο το Υπουργείο Οικονομικών την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου στη Βουλή.

Το νομοσχέδιο προβλέπει ακόμη, μεταξύ άλλων, την αναστολή για ένα έτος του τέλους της συνδρομητικής τηλεόρασης καθώς και την προσαυξημένη έκπτωση για τις διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων.

Όσον αφορά τη διάταξη με την οποία θεσπίζονται ειδικά φορολογικά κίνητρα για το 2020 και το 2021 για την διαφημιστική δαπάνη σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο νομοσχέδιο "η συγκεκριμένη διάταξη πέρα απο την δυνατότητα που παρέχει ακόμη και στις μικρές επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν διαφημιστικές δαπάνες συνεπάγεται την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου, την αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, οι οποίες πλήττονται ιδιαιτέρως λόγω της πανδημίας του Covid-19 και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας"

Στο μίνι νομοσχέδιο που κατατέθηκε η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021.
Βασική προϋπόθεση ώστε να γίνει χρήση του κινήτρου είναι η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 να είναι τουλάχιστον ίση με αυτή του 2019 και η διαφημιστική δαπάνη του 2021 να είναι τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2020.

Επίσης όπως σημειώθηκε το νομοσχέδιο αναστέλλει για ένα έτος, το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης. Η αναστολή ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021