Global Media: Αποκλειστική συνεργασία με τη τεχνολογική πλατφόρμα Channel Factory
Η Global Media με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την αποκλειστική της συνεργασία με την Channel Factory για τις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου.
Η CF είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα για brands και agencies όλων των μεγεθών που θέλουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των διαφημίσεων στο YouTube. Εξασφαλίζει brand suitability, contextual alignment και, ταυτόχρονα, αποδεδειγμένη βελτίωση της απόδοσης σε κάθε καμπάνια.
Οι δυνατότητες brand suitability βοηθούν brands και agencies να αποφεύγουν την εμφάνιση διαφημίσεων σε ακατάλληλα κανάλια και placements, ενώ ταυτόχρονα δρομολογούν το budget σε κανάλια όπου υπάρχει αποδεδειγμένο contextual affinity.
Με το ViewIQ, την αποκλειστική πλατφόρμα διαχείρισης καμπανιών, η Channel Factory σαρώνει και αναλύει καθημερινά πάνω από 500 εκατομμύρια βίντεο/κανάλια. Οι marketers και τα agencies διαθέτουν πλέον τα απαραίτητα δεδομένα, πρώτον, για να διαλέξουν αποτελεσματικά τα κανάλια/δημιουργούς στα οποία θέλουν να εμφανίζονται και, δεύτερον, να επιλέξουν με σιγουριά το επιθυμητό KPI (CPV, VR, CTR, CPM, κ.λπ.) στο οποίο θα βασίσουν την απόδοση της καμπάνιας τους.
Η CF είναι ένας πιστοποιημένος YouTube Measurement Program Partner. Το διαφημιστικό spend που υλοποιεί στο YouTube ετησίως ξεπερνά τα 500εκ dολάρια και τις δυνατότητές της χρησιμοποιούν εταιρείες όπως η Apple, η Amazon, η LEGO, η P&G, η Unilever, η VISA και η Disney. Ταυτόχρονα την τεχνολογία της χρησιμοποιούν όλα τα γνωστά agency groups όπως Group M, IPG και η WPP κ.α.
Ο Κωστής Φρόνιμος, ιδρυτής και General Manager της Global Media σημειώνει: «Η νέα αποκλειστική μας συνεργασία με την Channel Factory δίνει στους πελάτες μας τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη δυναμική των διαφημίσεων στο YouTube με τη μέγιστη απόδοση ενώ είναι διασφαλισμένη η προστασία του Brand τους».
Η CF είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα για brands και agencies όλων των μεγεθών που θέλουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των διαφημίσεων στο YouTube. Εξασφαλίζει brand suitability, contextual alignment και, ταυτόχρονα, αποδεδειγμένη βελτίωση της απόδοσης σε κάθε καμπάνια.
Οι δυνατότητες brand suitability βοηθούν brands και agencies να αποφεύγουν την εμφάνιση διαφημίσεων σε ακατάλληλα κανάλια και placements, ενώ ταυτόχρονα δρομολογούν το budget σε κανάλια όπου υπάρχει αποδεδειγμένο contextual affinity.
Με το ViewIQ, την αποκλειστική πλατφόρμα διαχείρισης καμπανιών, η Channel Factory σαρώνει και αναλύει καθημερινά πάνω από 500 εκατομμύρια βίντεο/κανάλια. Οι marketers και τα agencies διαθέτουν πλέον τα απαραίτητα δεδομένα, πρώτον, για να διαλέξουν αποτελεσματικά τα κανάλια/δημιουργούς στα οποία θέλουν να εμφανίζονται και, δεύτερον, να επιλέξουν με σιγουριά το επιθυμητό KPI (CPV, VR, CTR, CPM, κ.λπ.) στο οποίο θα βασίσουν την απόδοση της καμπάνιας τους.
Η CF είναι ένας πιστοποιημένος YouTube Measurement Program Partner. Το διαφημιστικό spend που υλοποιεί στο YouTube ετησίως ξεπερνά τα 500εκ dολάρια και τις δυνατότητές της χρησιμοποιούν εταιρείες όπως η Apple, η Amazon, η LEGO, η P&G, η Unilever, η VISA και η Disney. Ταυτόχρονα την τεχνολογία της χρησιμοποιούν όλα τα γνωστά agency groups όπως Group M, IPG και η WPP κ.α.
Ο Κωστής Φρόνιμος, ιδρυτής και General Manager της Global Media σημειώνει: «Η νέα αποκλειστική μας συνεργασία με την Channel Factory δίνει στους πελάτες μας τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη δυναμική των διαφημίσεων στο YouTube με τη μέγιστη απόδοση ενώ είναι διασφαλισμένη η προστασία του Brand τους».
