To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Samsung Ads & Globvy SA προσφέρουν καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας στις οθόνες Samsung στο εξωτερικό

Samsung Ads & Globvy SA προσφέρουν καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας στις οθόνες Samsung στο εξωτερικό

H Χριστίνα Σκιαδά, managing partner της Globvy SA, µίλησε στο adbusiness για τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία στα ελληνικά brands που θέλουν να διαφηµιστούν σε ΜΜΕ του εξωτερικού, καθώς και για τη σηµαντική νέα συνεργασία της µε τη διαφηµιστική υπηρεσία της Samsung.

Γράφει ο Δηµήτρης Τσουκαλάς




adb: Η Globvy παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά το 2020, αλλά αποτελεί µετεξέλιξη της Publicitas, που ήδη µετρούσε τότε περισσότερο από 40 χρόνια διαδροµής. Ποια είναι η ιστορία της εταιρείας και ποια η φιλοσοφία και η δραστηριότητά της σήµερα;

H Publicitas ιδρύθηκε το 1979 από την κυρία Σοφία Παπαπολύζου και το διεθνές οµώνυµο δίκτυο Publicitas στο εξωτερικό. Η εταιρεία αντιπροσώπευε διαφηµιστικά τα πιο σηµαντικά διεθνή ΜΜΕ όπως CNN, BBC, Financial Times, Conde Nast publications, The Guardian κτλ. για την ελληνική και κυπριακή αγορά.

Σήµερα, η Globvy, έχοντας στο portfolio της εµπεδωµένες συνεργασίες µε όλα πλέον τα ΜΜΕ της Ευρώπης αλλά και της Αµερικής, συνεχίζει την πορεία της ως all media house για διαφηµιστική επικοινωνία στο εξωτερικό.

Οι πελάτες της είναι ελληνικές επιχειρήσεις µε εξωστρέφεια και δραστηριότητα σε αγορές του εξωτερικού που ενδιαφέρονται να προσεγγίσουν απευθείας πελάτες (B2C) ή να επιτύχουν εµπορικές συµφωνίες (B2B).

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες και λύσεις προσφέρει η Globvy; Ποιες συνεργασίες διατηρεί; Πώς συνδράµει τα brands στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν αποτελεσµατικά ένα κοινό εκτός συνόρων;

H Globvy είναι µια εταιρεία που προσφέρει συνολικές υπηρεσίες media εξωτερικού στους πελάτες της. Οι λύσεις αυτές περιλαµβάνουν TV, digital, SoME, Outdoor, print, radio αλλά και content media solutions.

Οι συνεργασίες µας µε τα ΜΜΕ στο εξωτερικό παραµένουν ισχυρές, γνωρίζουν και εµπιστεύονται την εταιρεία µας και υποστηρίζουν τις προσπάθειές µας.

H Globvy µιλάει τη γλώσσα του  Έλληνα πελάτη, κατανοεί τις ανάγκες του, τους χρόνους του και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα ελληνικά προϊόντα. Έτσι, µπορεί να βρει το πιο αποτελεσµατικό κανάλι επικοινωνίας να προτείνει στον πελάτη της ανάλογα µε τις ανάγκες του.

adb: Γιατί να έρθει κάποιος στην Globvy και να µην πάει κατευθείαν σε έναν οργανισµό ΜΜΕ ή ένα media agency στο εξωτερικό;

Για να λάβει ως added value την εµπειρία και την τεχνογνωσία της οµάδας µας στις προτάσεις που θα λάβει. Όπως συζητήσαµε και παραπάνω, εκτός από µια οικονοµική προσφορά που θα έχουµε διαπραγµατευτεί για λογαριασµό του πελάτη, εγγυόµαστε την παρακολούθηση και σωστή υλοποίηση του διαφηµιστικού του προγράµµατος. Επιπλέον, ενηµερώνουµε τους πελάτες µας για τους περιορισµούς και τις διαφηµιστικές φορολογικές επιβαρύνσεις που ισχύουν σε αγορές του εξωτερικού.

adb: Επίσης, ζούµε στην ψηφιακή εποχή των social media και της παγκόσµιας διασύνδεσης. ∆εν θα µπορούσε κάποιο ελληνικό brand να αξιοποιήσει τις online πλατφόρµες για να προβληθεί στο εξωτερικό;

Οι online πλατφόρµες είναι µια καλή λύση στη φαρέτρα µας αλλά όχι µονοσήµαντη. Εξαρτάται από το brief του πελάτη αλλά και το είδος της επικοινωνίας που είναι πιο αποτελεσµατικό για τον διαφηµιζόµενο.


adb: Τι παραπάνω προσφέρει η Globvy;

Γνωρίζουµε την ελληνική πραγµατικότητα, µιας και είµαστε κοµµάτι αυτής, κάτι που µας διευκολύνει να κατανοήσουµε ακριβώς τις ανάγκες του πελάτη, τόσο σε επίπεδο στόχων όσο ακόµη και σε διαδικασίες οι οποίες θα πρέπει να ακολουθηθούν σε κάθε περίπτωση. Συνδυάζουµε αυτά τα «θέλω» µε τα «µπορώ» των ΜΜΕ στο εξωτερικό και έτσι µπορούµε εγκαίρως να δώσουµε τα σωστά guidelines και τις αντίστοιχες λύσεις. Έτσι, χρησιµοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία και τις έρευνες στο αρχείο µας, τα οποία µοιραζόµαστε µε τους πελάτες µας, καταλήγουµε στο πιο αποτελεσµατικό Media path για τον διαφηµιζόµενο.


adb: Τι ακριβώς περιλαµβάνει η συνεργασία σας µε τη Samsung στον τοµέα της διαφήµισης στο εξωτερικό; 

Είµαστε πολύ χαρούµενοι για τη νέα µας συνεργασία µε τη διαφηµιστική υπηρεσία της Samsung. Η Samsung µας δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουµε τις Smart τηλεοπτικές συσκευές της εταιρείας αλλά και τα Samsung data που συλλέγει από τους πελάτες του ο µεγαλύτερος κατασκευαστής έξυπνων τηλεοπτικών συσκευών τα τελευταία 17 χρόνια.

adb: Ποιες ακριβώς δυνατότητες και λύσεις µπορείτε να προσφέρετε;

H Samsung παρέχει στον διαφηµιζόµενο εξαιρετικές δυνατότητες στόχευσης του κοινού που τον ενδιαφέρει, όπως δηµογραφικά, γένος, ηλικία, εισόδηµα, γεωγραφική στόχευση, γλώσσα, internet provider, µοντέλο τηλεόρασης, game console, top boxes, συνήθειες τηλεοπτικής συµπεριφοράς, π.χ. ποια προγράµµατα ή διαφηµίσεις έχει ο κάτοχος παρακολουθήσει, ποια videogames έχει παίξει κτλ.

Αξιοποιώντας τα παραπάνω, δίνονται προς το παρόν τρεις δυνατότητες προβολής:

  1. ∆ιαφηµίσεις στην κεντρική οθόνη της τηλεόρασης αµέσως µόλις ανοίξει η συσκευή (“first screen engagement ads”).
  2. “In Stream CTV ads”, δηλαδή προβολή διαφηµιστικών µηνυµάτων (spots, video, banners) στις τηλεοπτικές σειρές/ταινίες που προβάλλονται στις πλατφόρµες της Samsung TV Plus.
  3.   Επέκταση του διαφηµιστικού προγράµµατος σε όλες τις συσκευές Samsung που βρίσκονται στον ίδιο χώρο (π.χ. tablets, κινητά τηλέφωνα κτλ.)

Σύµφωνα µε τις έρευνες του διαφηµιστικού τµήµατος της Samsung, το 44% των τηλεθεατών στις 5 µεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές (Γερµανία, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία και Ηνωµένο Βασίλειο) είναι δύσκολο να το προσεγγίσεις µέσω την linear TV.

adb: Ποια είναι τα οφέλη της αξιοποίησης του δικτύου των Samsung Ads για ένα brand από τη χώρα µας;

Με βάση τα παραπάνω, του προσφέρει τη δυνατότητα να υλοποιήσει µια τηλεοπτική καµπάνια στο εξωτερικό µε λογικό κόστος και πολύ εξειδικευµένη στόχευση. Είναι ένας πολύ αποτελεσµατικός συνδυασµός Digital & TV ads.

adb: Σε τι κοινό µπορεί να απευθυνθεί;

Απευθύνεται σε όλους τους κατόχους των smart TVs Samsung µε τους τρεις τρόπους που περιγράψαµε παραπάνω.


adb: Υπάρχουν κάποια brands από τη χώρα µας που ήδη αξιοποιούν µε επιτυχηµένο τρόπο το δίκτυο των Samsung ads;

Ακόµη δεν υπάρχουν τα brands που έχουν προχωρήσει σε αυτό το µέσο επικοινωνίας. Είναι ακόµη σχετικά νέο και καινοτόµο στον κόσµο της επικοινωνίας. Ελπίζουµε ότι σύντοµα οι διαφηµιζόµενοι θα το εµπιστευτούν και θα το εντάξουν στα προγράµµατά τους.

adb: Σε ποια brands θα λέγατε πως ταιριάζει καλύτερα η παρουσία στο δίκτυο των Samsung Αds;

Ταιριάζει πολύ στην προώθηση τουριστικών προορισµών, αεροπορικές εταιρείες, κονσόλες παιχνιδιών, τρόφιµα κτλ. Αυτό γιατί µπορούµε να χρησιµοποιήσουµε πολύ όµορφα δηµιουργικά ώστε να προσελκύσουµε ένα ελκυστικό κοινό για τους πελάτες µας.

adb: Πόση σηµασία έχει ο τοµέας δραστηριοποίησης αλλά και οι διεθνείς αγορές στις οποίες θέλουν να απευθυνθούν;

Περισσότερη σηµασία έχει για τον διαφηµιζόµενο, ανάλογα µε τις εξαγωγικές του δυνατότητες. Το σηµαντικό πλεονέκτηµα αυτής της διαφήµισης µέσω Samsung Αds είναι ότι αποτελεί µια ενέργεια σε premium περιβάλλον που αναδεικνύει το διαφηµιστικό µήνυµα και το κύρoς του brand.