GroupM: Λανσάρει εργαλείο καταναλωτικού insight

Το media planning and buying δίκτυο του ομίλου WPP, Group M, λάνσαρε ένα παγκόσμιο εργαλείο καταναλωτικού insight για να βοηθήσει τις εταιρείες να αναπτύξουν περισσότερο ακριβή και στοχευμένα media plans. Το εργαλείο, που ονομάζεται Live Panel, συνδέεται με πολλαπλές data sources από την Kantar και ενσωματώνεται με τα planning εργαλεία των εταιρειών για να επιταχύνει τον χρόνο που μεσολαβεί μεταξύ insight - σχεδιασμού και εφαρμογής.
Το πάνελ έχει πρόσβαση σε περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια καταναλωτές σε 30 αγορές και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων για την στόχευση διαφορετικών groups με ξεχωριστές media στρατηγικές. Εταιρείες του δικτύου Group M, όπως οι Mindshare, Maxus και MEC μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Live Panel για να αξιολογήσουν τις προθέσεις αγοράς και τις retail συμπεριφορές, καθώς και για να δημιουργήσουν στρατηγικές και τακτικές, ειδικά διαμορφωμένες για διαφορετικές συσκευές.
Την ίδια στιγμή, το Group M λανσάρει μια παγκόσμια hub έρευνα, ώστε να συγκεντρώσει πληροφορίες από 30 media και 40 touchpoints, συμπεριλαμβανομένων καταναλωτών σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Γαλλία, Γερμανία, Βραζιλία και Αυστραλία.
Το πάνελ έχει πρόσβαση σε περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια καταναλωτές σε 30 αγορές και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων για την στόχευση διαφορετικών groups με ξεχωριστές media στρατηγικές. Εταιρείες του δικτύου Group M, όπως οι Mindshare, Maxus και MEC μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Live Panel για να αξιολογήσουν τις προθέσεις αγοράς και τις retail συμπεριφορές, καθώς και για να δημιουργήσουν στρατηγικές και τακτικές, ειδικά διαμορφωμένες για διαφορετικές συσκευές.
Την ίδια στιγμή, το Group M λανσάρει μια παγκόσμια hub έρευνα, ώστε να συγκεντρώσει πληροφορίες από 30 media και 40 touchpoints, συμπεριλαμβανομένων καταναλωτών σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Γαλλία, Γερμανία, Βραζιλία και Αυστραλία.