To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Αyvens «συστήνεται» στην ελληνική αγορά: Απήχηση στους πελάτες, έμπνευση για τους εργαζομένους

H Αyvens «συστήνεται» στην ελληνική αγορά: Απήχηση στους πελάτες, έμπνευση για τους εργαζομένους

Δυναµικά έχει ξεκινήσει το λανσάρισµα της Ayvens στην ελληνική αγορά και όπως µας εξηγούν οι άνθρωποι της εταιρείας, τα επόµενα βήµατα αναµένονται ακόµη πιο δυναµικά. Με την καινοτοµία να είναι µέρος του DNA της και τη συνεχή εξέλιξη και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών να αποτελούν δέσµευση, η Ayvens έρχεται να αλλάξει τα δεδοµένα στην αγορά leasing. 

Γράφει ο Δηµήτρης Τσουκαλάς

adb: Τον Ιούλιο παρουσιάσατε στην Ελλάδα την Ayvens, τη νέα παγκόσµια µάρκα κινητικότητας, η οποία προέκυψε από την ένωση της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από µία ενιαία ταυτότητα. Ποια τα χαρακτηριστικά, η φιλοσοφία και οι αξίες του brand;

Δάφνη Λαζαροπούλου: Μετά από 13 µήνες εντατικής προσπάθειας είµαστε στην ευχάριστη θέση να πούµε µε χαρά και υπερηφάνεια: «Καλωσήρθες  Έιβενς». Mε όραµα να µεταµορφώσουµε τον τρόπο που κινούµαστε και στόχο την απλότητα και τη βιωσιµότητα, προσφέρουµε καινοτόµες λύσεις που βελτιώνουν την καθηµερινότητα. Το motto µας, «Better with every move», αντικατοπτρίζει τη δέσµευσή µας για συνεχή εξέλιξη και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Ηγούµαστε της µετάβασης προς µια πιο πράσινη και ψηφιακή κινητικότητα, συµβάλλοντας σε ένα καλύτερο µέλλον για όλους.




Δάφνη Λαζαροπούλου, Corporate Communications

adb: Πώς προέκυψε η συγκεκριµένη επωνυµία;

Αθανασία Αναγνωστοπούλου: Το όνοµά µας αποτελεί το πρώτο σηµείο αναφοράς για τους πελάτες µας. Το µοναδικό όνοµα «Ayvens» προέκυψε από τη σύνθεση τριών λέξεων -way, advance, heaven- και αντιπροσωπεύει την ταυτότητά µας. Το λογότυπο ενσωµατώνει την ένωση δύο κορυφαίων δυνάµεων του κλάδου, οι οποίες χαράσσουν µία ενοποιηµένη και ισχυρή πορεία. Οι καµπύλες του εσωτερικού σχήµατος αντικατοπτρίζουν τη δυναµική της µάρκας, που εξελίσσεται µε ευελιξία, προάγοντας την πρόοδο και την καινοτοµία, τόσο σε επίπεδο βιώσιµης ανάπτυξης όσο και τεχνολογικής εξέλιξης.




Αθανασία Αναγνωστοπούλου, Marketing Administration

adb: Πώς υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά το λανσάρισµα της νέας µάρκας στην Ελλάδα; Με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε και τι είδους καµπάνιες προγραµµατίζετε;

Παύλος Μιχαηλίδης: Η στρατηγική µας επικεντρώνεται στην επικοινωνία 360°. Για το λανσάρισµα της Ayvens χρησιµοποιήσαµε τόσο digital όσο και offline µέσα, µε στόχο την αναγνωρισιµότητα του brand, ώστε να βρίσκεται στo top of mind των καταναλωτών.

Στο ψηφιακό κοµµάτι, έχουµε σχεδιάσει awareness και lead generation καµπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα, programmatic και PPC πλατφόρµες, καλύπτοντας όλο το marketing funnel. Με το οργανικό περιεχόµενο στόχος µας είναι η ενίσχυση της επωνυµίας µε δηµιουργικό τρόπο και η προβολή της εταιρικής µας κουλτούρας. Μέσω των offline media ενδυναµώνουµε το awareness, χρησιµοποιώντας την τηλεόραση, τις δηµοσιεύσεις, τα events και τις χορηγίες που ταιριάζουν µε τη φιλοσοφία της Ayvens. Η επιτυχής υλοποίηση αυτού του πλάνου ήταν αποτέλεσµα της εξαιρετικής µας συνεργασίας µε την Tempo OMD, την Brave, την Pitch και τη Yard.


Παύλος Μιχαηλίδης, Marketing Operations

adb: Πώς θα κινηθείτε ειδικά στο πεδίο του digital και των social media;

Βίκυ Νταή: Το νέο µας brand ξεκίνησε δυναµικά σε όλα τα digital µέσα τον Ιούλιο µε τη reveal καµπάνια µας. Στα επόµενά µας βήµατα θα δώσουµε έµφαση στο performance και πιο συγκεκριµένα σε awareness και σε lead generation καµπάνιες σε κανάλια όπως το YouTube, Demand Gen, Tik Tok και Meta.

Στα Social Media είµαστε ενεργοί στο Facebook και στο LinkedIn, ενώ στα άµεσα σχέδιά µας είναι η δηµιουργία account στο Tik Tok. Στόχος µας είναι να παράγουµε πρωτότυπο content και να ξεχωρίσουµε µε επιδραστικές ιδέες. Για εµάς είναι µια πολύ σηµαντική αφορµή να γίνουµε η πρώτη χώρα από τις 42 παγκοσµίως που θα δοκιµάσει για πρώτη φορά το Tik Tok.




Βίκυ Νταή, Digital Marketing

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι η µεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά την επικοινωνία του νέου brand, ειδικά όταν τα δύο προηγούµενα ήταν εξαιρετικά εδραιωµένα στην παγκόσµια αγορά;

Γιάννος Ζαφείρης, Marketing and Communications: Για τη δηµιουργία της Ayvens προκαλέσαµε, από την αρχή, τους εαυτούς µας, αφού ακολουθήσαµε µια εντελώς φρέσκια προσέγγιση στη νέα εταιρική µας ταυτότητα, χωρίς το γνώριµο «πορτοκαλί» ή την προφανή λέξη «automotive».  Όµως, µε κληρονοµιά επιτυχηµένης ιστορίας περισσότερων από 60 χρόνων στην παγκόσµια αγορά και µε ηγετικό αποτύπωµα στην Ελλάδα, µε αξία αυτοκινήτων στους ελληνικούς δρόµους πάνω από 1,1 δισεκατοµµύριο ευρώ, η δουλειά µας είναι πιο εύκολη. 

Άλλωστε, η ίδια εκπληκτική οµάδα είναι αυτή που µε το προηγούµενο brand «έφερε» 17 βραβεία την προηγούµενη χρονιά. Ήδη, το 12% των συνολικών ταξινοµήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα γίνονται σήµερα από την Ayvens. Η πρόκληση των επόµενων µηνών, αλλά και του 2025 είναι να οικοδοµήσουµε σταθερά και βιώσιµα την αναγνωρισιµότητα και το brand equity της Ayvens ώστε να έχει µοναδική απήχηση στους πελάτες µας αλλά και να εµπνέει τους ανθρώπους µας.

adb: Το Mobilty Centre στη Μαγούλα και η δραστηριότητά σας στην πώληση µεταχειρισµένων αυτοκινήτων τι θέση έχουν στο πλάνο επικοινωνίας και προβολής που έχετε καταρτίσει;

Γιάννος Ζαφείρης, Marketing and Communications: Η πελατοκεντρικότητα, η ενιαία εµπειρία της Ayvens σε όλα τα σηµεία επαφής µε τη µάρκα και οι καινοτόµες υπηρεσίες κινητικότητας, που δεν σταµατούν στο leasing, έχουν πρωτεύουσα σηµασία στην κουλτούρα µας, στη στρατηγική µας και τις δράσεις προβολής και δηµοσιότητάς µας.

Τις προηγούµενες ηµέρες ολοκληρώσαµε µία σηµαντική επένδυση, δηµιουργώντας το µεγαλύτερο κέντρο κινητικότητας (Mobility Centre) στην Ελλάδα, 60 στρεµµάτων στη Μαγούλα Αττικής. Λειτουργεί ως κόµβος, µε επίκεντρο τους πελάτες και οδηγούς µας, και φέρνει µια νέα εµπειρία παραλαβής και παράδοσης, αντικατάστασης και επιστροφής αυτοκινήτου. Συνεχίζουµε και έχουµε ισχυρή παρουσία στα µεταχειρισµένα αυτοκίνητα, δραστηριοποιούµενοι µε υπηρεσίες σχεδιασµένες ειδικά για επαγγελµατίες και εµπόρους αυτοκινήτων αλλά και απευθείας πώλησης στους ιδιώτες, στο υπερσύγχρονο κατάστηµά µας στη Γλυφάδα.

adb: 
Θεωρείτε πως η αγορά του leasing επιτρέπει πιο δηµιουργικές προσεγγίσεις όσον αφορά το marketing και την επικοινωνία;

Δάφνη Λαζαροπούλου: Η υπηρεσία του leasing εµφανίστηκε στην αγορά ως ένα σύγχρονο «προϊόν», µε στόχο να ανταποκριθεί στις καταναλωτικές ανάγκες και την πρόοδο της εποχής µας. Εξετάζοντας την ίδια της τη φύση λοιπόν, παρατηρούµε ότι έχει εξελιχθεί σε ένα δυναµικό πεδίο, που όχι µόνο επιτρέπει αλλά και απαιτεί πιο δηµιουργικές προσεγγίσεις στο marketing και την επικοινωνία. Από την αρχική πρόκληση της εκπαίδευσης του κοινού σχετικά µε το «τι θα πει leasing», έχουµε φτάσει σε ένα σηµείο όπου η καινοτοµία και η τεχνολογία αποτελούν τους βασικούς µας πυλώνες.

Για εµάς, το marketing και η επικοινωνία είναι ένας συνεχής διάλογος µε τους πελάτες-οδηγούς µας. Με στόχο τη βαθύτερη κατανόηση των αναγκών τους και τη διευκόλυνση της δικής τους προσωπικής καθηµερινότητας - κάνουµε τη «ζωή τους να κυλάει καλύτερα», µε βιώσιµο τρόπο.



H άποψη των συνεργατών

adb: Ποια θα ξεχωρίζατε ως βασικά χαρακτηριστικά του brand και πώς θα περιγράφατε τη συνεργασία σας με τους ανθρώπους της Ayvens;

Σάββας Νικολάου

Ο νέος key player
Η συνεργασία με την Ayvens είναι μια καινούργια, φετινή, εμπειρία για όλους εμάς. Ζήσαμε από κοντά τη μετεξέλιξη και ένωση δύο γνωστών εταιρειών στη νέα Ayvens. Βιώσαμε τη νέα δυναμική και τις στέρεες βάσεις που πατά το νέο εγχείρημα και είμαστε σίγουροι ότι θα δούμε πολύ σύντομα τον νέο Key Player της αγορά της. Η καινοτομία, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, οι σύγχρονες και αξιόπιστες λύσεις και η πελατοκεντρική της προσέγγιση, πιστεύουμε ότι θα την κάνουν να ξεχωρίσει, διαγράφοντας μια εξαιρετική και επιτυχημένη διαδρομή και στην ελληνική αγορά. Η συνεργασία μας με τους ανθρώπους της Ayvens χαρακτηρίζεται από ξεκάθαρους στόχους, ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων και πολύ υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού. Με την ομάδα Marketing υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία, θετική διάθεση, διαθεσιμότητα και καθημερινός συντονισμός, ειδικά τώρα στα πρώτα βήματα του νέου Brand Name που οι ανάγκες είναι πολύ αυξημένες. Θα είμαστε σταθερά δίπλα τους. Καλή επιτυχία στην Ayvens και καλή και αποδοτική συνεργασία!



Σάββας Νικολάου, COO και CFO Tempo ΟΜD

Έλλη Παναγιωτοπούλου

Πάθος για την καινοτομία
Η ομορφιά του να δουλεύεις με διεθνή και δυναμικά brands είναι ότι μοιράζεσαι με τους ανθρώπους που τα εκπροσωπούν μοναδικά ταξίδια αλλαγών, καινοτομίας και πρωτοπορίας. Η δική μας διαδρομή ξεκίνησε πριν 4 χρόνια με τη LeasePlan και σήμερα είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με την Ayvens, διεκδικώντας για την εταιρεία, σε επίπεδο επικοινωνίας, την πρωτοπορία στον τομέα της βιώσιμης κινητικότητας. Αν κάτι θα ξεχώριζα στους ανθρώπους πίσω από το brand στην Ελλάδα, είναι το πάθος τους για όλα τα καινοτόμα στοιχεία της μάρκας, από την αισθητική της μέχρι τη δέσμευσή της στην υπεύθυνη ανάπτυξη. Ένα πάθος που «μας κάνει -όλους - καλύτερους σε κάθε βήμα», κάνοντας και την ίδια τη συνεργασία μας πιο ουσιαστική, δημιουργική και ταυτόχρονα απολαυστική.



Έλλη Παναγιωτοπούλου, Director Pitch PR

Νικόλας Χατζής

Μια πραγματικά απολαυστική εμπειρία
Κατ’ αρχάς είναι σημαντικό να αντιληφθούμε πόσο υπέροχο είναι για μια διαφημιστική εταιρεία να είναι μέρος ενός τόσο σημαντικού rebranding, όταν μάλιστα γίνεται και από τον leader μιας συγκεκριμένης αγοράς. Μια πραγματικά απολαυστική εμπειρία για όλη την ομάδα της Brave, που μας έβγαλε μόνο κερδισμένους σε εμπειρία και γνώση. Άλλωστε και η ομάδα της Ayvens έχει την ωριμότητα και την εμπειρία να διαχειριστεί ένα τέτοιο transition, άρα και η συνεργασία να γίνεται εύκολη και απροβλημάτιστη. Αυτό είναι που μας δίνει και εμάς ακόμα περισσότερη όρεξη ώστε να μπορέσουμε μέσω της δημιουργικότητάς μας αλλά και εκμεταλλευόμενοι τα σωστά κανάλια επικοινωνίας να δώσουμε στην εταιρεία τον δημιουργικό χώρο που της αξίζει!



Νικόλας Χατζής, CEO Brave

Όλγα Μαυροειδή

Μας ενώνουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά
Με την Ayvens μας ενώνουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Από την αρχή πιστέψαμε στη στρατηγική της μάρκας βλέποντάς την να παίρνει ζωή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του λανσαρίσματος, σε πραγματικές πρακτικές. Βαθιά φροντίδα για το περιβάλλον, εξωστρεφής ειλικρίνεια προς τον καταναλωτή, δυναμικό όραμα και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, ήταν μερικά από τα σημεία που μας έκαναν να πιστέψουμε στην εταιρεία. Η ομάδα της Ayvens υπήρξε υποστηρικτική προς όλους εμάς, μας επέτρεψαν να δημιουργήσουμε με ελευθερία, και μοιραστήκαμε ίδια σημεία αισθητικής και την επιθυμία για ένα άρτιο τελικό αποτέλεσμα. Τους ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη τους και την άψογη επαγγελματική τους στάση και τους ευχόμαστε τα καλύτερα αποτελέσματα στο άμεσο μέλλον.



Όλγα Μαυροειδή, Managing Director & Creative Head YARD